  • Data: 2018-09-03 09:59:48
    Temat: Re: dostanie się do konta w BZWBK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 września 2018 22:29:14 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > żona była w banku w tym tygodniu

    SOA#1. Zarówno dla loginu żony jak i mojego.
    Żaba (póki co żaba, bo zaraz będzie to kupa, ale może jednak pozostańmy przy żabie)
    póki co nie zmuszała mnie (chyba) nigdy do zmiany hasła, a mam tam różności od
    listopada.

    A jaki to właściwie bank robi z siebie takie securitate i każe zmieniać hasło co 30
    dni?
    Z moich 12 tylko db coś tam chyba co pół roku marudzi - ale na szczęście nie
    archiwizuje haseł i po zmianie zaraz można sobie znów zmienić na stare.

    PS.: Na gotówkę trzymaną w domu polecam jednak dolary i/lub euro.
    Złoto w sztabkach niestety kosztuje na wejściu 8% :(