  • 1. Data: 2018-06-26 14:56:35
    Temat: dobre zmiany w w banku Pekao
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Syn Julii Przyłębskiej trafił na etat do państwowego Banku Pekao.
    W jaki sposób młody Przyłębski trafił do państwowego Pekao? Czy wygrał
    konkurs? Biuro prasowe banku opisuje sukcesy zawodowe Przyłębskiego, ale
    odpowiada lekko nie na temat: ,,Marcin Przyłębski posiada wszelkie
    kwalifikacje i doświadczenie do pełnienia funkcji dyrektora ds. współpracy
    z instytucjami jednej z największych instytucji finansowych Banku Pekao.
    (...) Od wielu lat komentuje sprawy gospodarcze w mediach lokalnych i
    ogólnopolskich"."

    całość:
    http://www.newsweek.pl/polska/polityka/pis-syn-ambas
    adora-i-szefowej-tk-w-banku-pekao,artykuly,429250,1.
    html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 2. Data: 2018-06-29 12:07:18
    Temat: Re: dobre zmiany w w banku Pekao
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W którym piśmie opisano jak minister KLD (nie mylić z piłkarzem) w nagrodę za
    wyprzedanie Polski trafił na stanowisko prezia tegoż wówczas bodajże włoskiego banku?
    Ile polskich miliardów polscy "managerowie" w PeKaO SA wytransferowali do Włoch w
    czasie kryzysu finansowego?

  • 3. Data: 2018-06-29 12:42:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Cóż, reuters podaje, że: "One source told Reuters the head of Poland's ruling party,
    Jaroslaw Kaczynski, had "accepted the merger, but the publication of the
    recommendation will be slightly delayed, because not all papers are ready."" - więc
    zmiany będą postępować.
    Póki co mają obciąć w końcu pensję "złotemu dziecku PIS", czyli obecnemu preziowi
    pekao - ciekawe, czy przyjmie, czy też weźmie odprawę na starych warunkach. Ale boleć
    musi, bo w zeszłym roku dla niebcinania jego pensji zarząd pzu zrezygnował z
    premii...

  • 4. Data: 2018-06-29 13:35:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-06-29 12:42, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
    przyjmie, czy też
    > weźmie odprawę na starych warunkach. Ale boleć musi, bo w zeszłym roku dla

    Mam nadzieję, że po ewentualnym wchłonięciu Aliora nie pogorszą jego
    oferty (np. kantoru, w którym ledwo co założyłem konto do płatności ich
    kartami w zagranicznych serwisach i sklepach) -
    <https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/reuters
    -pekao-przejmie-du%C5%BCy-polski-bank-zgod%C4%99-mia
    %C5%82-wyrazi%C4%87-prezes-pis/ar-AAzjMe1>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2018-06-29 15:57:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wówczas bodajże włoskiego banku?
    >Ile polskich miliardów polscy "managerowie" w PeKaO SA
    >wytransferowali do Włoch w czasie kryzysu finansowego?

    Na razie bank nie pada, wiec chyba nie tak duzo.
    Ale kto wie.

    J.

  • 6. Data: 2018-06-29 15:58:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >odprawę na starych warunkach.
    >Ale boleć musi, bo w zeszłym roku dla niebcinania jego pensji zarząd

    A wszystko po to, zeby miec wiecej pieniedzy na podatek bankowy :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-06-29 17:44:09
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Dokładnie tyle, ile nie udzielił kredytów na rozwój polskim przedsiębiorstwom.

    -----

  • 8. Data: 2018-07-02 12:01:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jun 2018 17:44:09 +0200, ń napisał(a):

    > Dokładnie tyle, ile nie udzielił kredytów na rozwój polskim przedsiębiorstwom.

    A ile i które się starały i nie dostały?