    Subject: Re: Zwrot przelewu zagranicznego
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 5 Feb 2019 08:27:13 +0100

    > Hehe, namysł za krótki ;P
    > "Przyjęcie polecenia przelewu w systemie SEPA zleconego z innego banku" 1zł (chyba
    że "symfonia biznes", wtedy 0zł).
    > Kluczowe - "z innego banku".
    > Więc "ładunek początkowy" trzeba albo wewnętrznym ze złotówkowego po kursie banku
    albo wewnętrznym w EUR - ale da się ;>

    Racja, jak otwierałem walutowy firmowy, to zasiliłem go
    przerzutem wewnętrznym z rachunku złotówkowego w tym samym banku- wtedy
    nie SEPA tylko przewalutowanie środków (bo za przyjęcie SEPA na firmowym
    jest opłata)
    Ale w sumie jak ktoś nie ma innego rachunku tam gdzie walutowy i jest
    opłata za SEPA, to jest w czarnej dziurze.