    From: "rena" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Związek Banków Polskich i tzw.Czarna Lista
    Date: Sat, 5 Apr 2003 02:02:21 +0200

    Użytkownik "spajder" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b6jou6$hfe$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Gdzie szary czlowiek moze sie dowiedziec w jaki sposob
    > sie z takiej listy wykreslic lub tez ewnetualnie ile czasu
    > jeszcze tam posiedzi.

    na czarnej liscie bedziesz przez 2 lata od splaty zadluzenia. potem cie
    wykresla, tak wiec zostalo ci 0,5 roku:) dokladnie informacje masz prawo
    uzyskac, piszac do nich list polecony - dostaniesz dokladne info, do kiedy
    bedziesz na tej liscie i jakie twoje dane osobowe maja. sluzy do tego
    specjalny formularz, ktory bik mi przyslal, gdy ich o to mailem poprosilam.
    zgloszenie wysylasz na adres: Związek Banków Polskich, ul. Smolna 10a,
    00-375 Warszawa

    zbp bardzo szybko i sprawnie mi odpisal.

    chcesz ten formularz? moge ci wyslac na priva.