    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakup ba raty a KK.
    Date: Sun, 6 Jan 2019 21:39:57 +0100

    > KK zawsze na zdolność wpłynie negatywnie, to w końcu udzielony kredyt, który w
    każdej chwili możesz w całości wydać i być zmuszonym spłacać "ratę" - odsetki + kwota
    minimalna.
    > Prawidłowa obsługa wpłynie dodatnio jedynie na scoring - ale ten bez zdolności nic
    nie da.

    tak jak piszesz

    > Jeśli ten kredyt nie ma być na 0%, to możesz poszukać alternatywy w kredycie tej
    KK.
    > Jak za sprzęt da się zapłacić kartą, to większość banków umożliwia rozłożenie
    zakupu na raty - dzuęki temu można z karty dalej normalnie korzystać (oczywiście do
    czasu spłaty limit jest zmniejszony, ale przy spłacie każdej raty wzrasta).

    tylko, że za to już banki pobierają opłaty, nieco taniej niż kredyt
    kartowy, ale też są koszty

    w Mille do 3000 zł taka operacja (1x w roku) kosztuje 1% prowizji,
    korzystam praktycznie nieustannie, za 30 zł prowizji mam kredyt bez
    oprocentowania ;-)

    > Jak się nie da kartą, to do mnie taki citek co jakiś czas wydzwania z ofertą
    gotówki z limitu karty np. na 6%.

    kojarzę, że też dostaję takie oferty, ale RRSO wynosi >10% więc szału
    nie robi

    --
    pozdrawiam
    RobertS