    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Date: Sat, 10 Feb 2018 16:40:12 +0100

    Z góry zapytam:

    - Na jaki adres?

    "xbartx" p5mdmi$j54$...@n...news.atman.pl

    > Najlepiej wysłać po prostu pocztą

    Elektroniczną czy tradycyjną? -- przykładowo na Berdyczów?
    Jeśli Pocztą z trąbką -- na jaki adres?

    > wypowiedzenie umowy z potwierdzeniem odbioru.

    To i oczywiste, i absurdalne zarazem -- bo:

    - Poczta z trąbką potwierdzi przyjęcie
    przesyłki, której treści nie pozna
    (mogę wysłać pustą kopertę)

    - brak potwierzenia nadania/wysłania jest
    równoznaczny z brakiem nadania/wysłania.

    [znów odwrotnie, jak ze snapami?]

    > Jak to nie poskutkuje to zgłosić do KNF ewentualnie można.

    Można -- ale co takie zgłoszenie da? Zanim Alior (czy inna wyższość)
    przyxupi, zasięgnie języka w KNF w kwestii przyxupiania tak, by uprzedzić
    atak Szanownego Klienta stosownym [od stosu?] posunięciem prewencyjnym.

    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Wrzuciłem wrotkę/stopkę/siga w tryby googlaste -- i co mam?!
    Wiadomo co... Rozmawiam z wróżką...

    Wróżko, wróżko, powiedz przecie:

    - ładnie to tak skrywać się pod maskownicą?

    - na jaki adres wysłać, by skutecznie wypowiedzieć?

    - treść m@ila (przeze mnie prezentowanego i w surowości,
    i snapami) mogłaby zawierać mniej kontrolek HMLu
    a więcej treści -- choćby nazwisko adresata...

    - źle świadczy o windykatorze dzwonienie do mnie
    w sprawie (rzekomej czy rzeczywistej) zaległości
    powstałej na kredytówce mojej matki (chyba mogę
    postawić snapy ukazujące u mnie przychodzące
    połączenie i u matki przywędrowujący SMS oraz
    treść krótkiej rozmowy w formacie audio)

    Z - proszę czekać na po{urwanie}
    A - dzień dobry
    E - dzień dobry
    A - Agnieszka Wo{niezrozumiałe} czy z panią
    Danutą Ciszewską mogę rozmawiać?
    E - nie pod tym numerem
    A - bardzo przepraszam, najmocniej, do widzenia
    E - do widzenia
    C - {dłuugo nic}

    Wystąpili:

    Z -- męski głos zapowiadający
    A -- Agnieszka, której nazwiska nie poznałem
    E -- Eneuel
    C -- długo oczekiwana i trudna do przewartościowania cisza. :)

    Nr telefonu nadającej: +48 717 477 521 znany w necie jako windykacja AliorB. :)

    https://www.odebractelefon.pl/numer-telefonu/7174775
    21

    Akurat ośmiorniczka [wiem, wiem, ośmiorniczka to coś innego,
    smacznego i kryzysogennego, bo sowiego i taśmowego] aplikacji
    tego czegoś u mnie waruje stale, więc wiem z góry [zamiast
    z dołu czy z jamy?] kto do mnie dzwoni. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

    Postscriptum: Z dołu ;) też zapytam -- 'na jaki adres wysłać wypowiedzenie?'.
    W spadku otrzymałem drukarkę, więc mogę drukować we własnym
    zakresie. Nadto kupiłem też nowe UWF, którego jeszcze nie uruchomiłem...
    Ale choć mogę tanio zasypać Aliora masą treści (jako że domowe drukowanie
    nie jest zbyt kosztowne) nie zamierzam mścić się -- zamierzam wysłać jedną
    kartkę z krótką treścią. W zamian oczekuję skutecznego wypowiedzenia.

    I raz jeszcze:

    - Na jaki adres wysłać wypowiedzenie?