    From: "RP" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wczesniejsza splata kredytu a naliczanie odsetek
    Date: Thu, 4 Sep 2003 14:36:13 +0200

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bj6rif$8bv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Podstawe prawna stanowi umowa kredytowa ktora podpisales.
    > Przeczytaj ja dokladnie a bedziesz wiedzial czy Bank moze tak robic.
    > Najwyrazniej nie przeczytales dokladnie umowy przed jej podpisaniem a to
    > DUZY BLAD.

    umowe przeczytalem - jest taki zapis oczywiscie, ze bank rozliczy
    wczesniejsza splate w ramach kolejnej wymagalnosci - ale wlasnie wydaje mi
    sie, ze jest to niezgodne z obowiazujacym prawem (a jak wiadomo - jesli
    niezgodne - to znaczy - nieobowiazujace - ale zanim zaczne cos dzialac -
    wolalbym sie upewnic czy dobrze rozumuje)

    RP