    From: "Grzegorz" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [WWW.KB24.PL] kredytbank - czy warto ?
    Date: Tue, 13 Jan 2004 11:39:55 +0100
    Sender: g...@o...pl@w3cache.spss.pl

    > Mam konto w KredytBanku od 6 lat.Ekstrakonto VIP-oprocentowanie aktualne
    > 1.00 %. Lokaty zakladane przez Internet 1-miesiąc 3,1%. Bank oferuje
    > możliwość lokat negocjowalnych (chyba od 30000zł).
    > Po wprowadzeniu KB24 jestem zadowolony - wizyty w banku ograniczone do
    > minimum. Po ostatnich zmianach KB24 chodzi stosunkowo szybko, serwis
    > internetowy jest funkcjonalny.
    > Pozdrawiam
    > Witold

    Ja też jestem klientem KB. W międzyczasie zacząłem odczuwać potrzebę
    dokonania większych zakupów i chciałem skorzystać z kredytu odnawialnego.
    Niestety jest b. drogi: 15.5% przy wpływach >3000 PLN.
    Dla mnie to mają za mało bankomatów. Może pójdą kiedyś w ślady konkurencji i
    zaoferują bezprowizyjne Euronety. Aha, historia rachunku w KB24 sięga tylko
    3 miesięcy - jak dla mnie za mało - potrzebowałem zrobić zestawienie
    wszystkich przelewów za 12 miesięcy do Wspólnoty Mieszkaniowej i niestety w
    KB24 nie dało się, ale na moją prośbę dostarczyli mi plik tekstowy z
    historią konta za 12 miesięcy, bez dodatkowych opłat - to było pozytywne
    zaskoczenie.

    Podsumowując:
    - niewygórowana opłata za prowadzenie rachunku,
    - drogi kredyt odnawialny,
    - trochę mało bankomatów bezprowizyjnych, ale to już zależy od gustu,
    - minus: prowizja za realizację każdego zlecenia stałego nawet tych
    składanych przez KB24.
    - dobre rozwiązanie, jeżeli ktoś nie potrzebuje korzystać z kredtu
    odnawialnego.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz