    From: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [WWW.KB24.PL] kredytbank - czy warto ?
    Date: Mon, 12 Jan 2004 13:18:50 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@62.89.73.142

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1a6ca46d6c5c8565989869@news.tpi.pl...
    > Czesc
    >
    > Po ucieczce z Slaskiego szukam jakiegos "marmurkowego konta" z dostepem
    > z Internetu i dosc dobra siecia bankomatow. Moja uwage przyciagnal
    > KredytBank, zwlaszcza dlatego, ze ma w zamojskim bankomaty i jego nazwa
    > nie zaczyna sie od PKO ;)
    >
    > Kiedys pracowalem w Prosper-Banku i mocno sie zastanawiam czy warto sie
    > pchac, ale moze cos przez te kilka lat sie zmienilo na lepsze ?

    Miałam tam konto przez całe studia i byłam nawet zadowolona. Po wprowadzeniu
    KB24 byłam jeszcze bardziej zadowolona. Internetowa obsługa może
    rzeczywiście do najszybszych nie należy ale jest bardzo funkcjonalna i nigdy
    mi się nie zdarzyło narzekać.
    Z TeleKB nie korzystałam, bo mi nie było potrzebne.

    To jest moim zdaniem całkiem fajny bank. Ostatecznie konto zamknęłam tylko
    dlatego, że uznałam, że mam ich po prostu za dużo.

    Pozdrawiam
    Karolina