    From: "Marcin" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jakich godzinach odbywają się sesje KIR?
    Date: Mon, 23 Dec 2002 18:38:13 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@213.17.139.167

    Witam

    > Nie zrozumiałeś mnie. Nie chodzi mi o godziny zamykania przez poszczególne
    > banki przyjęć na sesje KIR. Są one z reguły znacznie wcześniejsze. Im
    > bardziej, tym gorzej to świadczy o banku. Z tego co sobie przypominam to
    na
    > pierwszą sesję, KIR przyjmuje zlecenia do godz 9.00. Ale nie jestem
    pewien. I
    > stąd pytanie. Tensor1.
    > PS. Gdybym miał rację, to zamykanie przed 6.00 (przez mbank) przyjęć na 1
    sesję
    > KIR jest co najmniej dziwne!!!!!! Marmurki są o niebo lepsze.

    Z tego co ja wiem ale moge sie mylic to KIR ma sesje w nastepujacych godz.

    1 sesja 10:30 - 11:00
    2 sesja 14:30 - 15:00
    3 sesja 17:00 - 17:30

    I jszcze jedno , z informacji które kiedys wyczytalem tytaj na grupie to
    banki specjalnie wczesniej koncza przyjmowanie przelewow na poszczegolne
    sesje zeby móc je wczesniej puscic do KIR-u bo sa z tym zwiazane mniejsze
    oplaty. Ale ta informacja nie jest pewna :-)