    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ubezpieczać siebie, dziecko na życie, zdrowie?
    Date: Sun, 30 Sep 2018 23:20:31 +0200

    W dniu 2018-09-30 o 23:00, Kris pisze:

    > A słyszałes żeby kyos z klasy tego ubezpieczenia za 30zł na rok nie miał?

    a ktoś rodziców pyta czy dzieci mają?
    obecnie NIE MA takiego obowiązku
    mnie inni nie interesują, nikomu do kieszeni nie zaglądam

    ubezpieczenie wykupuję ZAWSZE indywidualnie (dla siebie, dla rodziny),
    natomiast jak młodzież jedzie na wycieczkę to NNW zapewnia organizator,
    to jest właśnie to czego wymaga SP w tym regulaminie, tylko czy ktoś,
    kiedyś przeczytał OWU takiej polisy?
    jest ona właśnie po to, aby spełnić warunki wynikające z takiego
    regulaminu...
    taka polisa za 34 zł rocznie (lub zapewniona przez organizatora
    wycieczki) ww. warunek spełnia

    ale dobra polisa (leczenie, zachorowania, transport medyczny, nawet
    transport zwłok) to ok. 55 zł na tydzień i tutaj jest już wszystko co
    potrzeba a nie jakaś wydmuszka

    tylko często rodzic ma np. 2000 zł na wycieczkę ale polisy już nie chce,
    gdyż przecież zapewnia ją organizator...

    > Szkoła odmawia udziału w wycieczce nieubezpieczonym dzieciakom
    > Może i bezprawnie ale sadź się o 30zł rocznie.

    te 34 zł rocznie załatwią sprawę (w końcu polisa była), ale jak dziecku
    coś się za granicą faktycznie stanie i taka polisa pokrywa koszty np. do
    1000 zł to na co to wystarczy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS