    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tajemniczy nabywca z zagranicy, wpłata na konto
    Date: Tue, 11 Jun 2019 13:06:20 +0200

    Tue, 11 Jun 2019 01:09:56 +0200, w <qdmo05$hu9$1@node1.news.atman.pl>, Poldek

    > Wystawiłem motocykl na allegro. W tym dziale obecnie można dawać tylko
    > ogłoszenia. Po paru dniach dostałem SMSa bez numeru tel. nadawcy, tylko
    > w miejscu numeru pojawiło się jego imię - Daniel. SMS w języku
    > angielskim. Chciał aby na podany w SMSie adres e-mail wysłać wiadomość,
    > czy oferta aktualna i jaka cena aktualna. Napisałem wiadomość e-mail na
    > ten adres - lekko obniżyłem cenę z ogłoszenia i zaprosiłem do obejrzenia
    > motocykla osobiście u mnie na miejscu. Człowiek odpisał, że akceptuje
    > warunki, cenę i chce, żeby przysłać mu dane mojego rachunku bankowego,
> [...]

    Wkręt na 1000%.
    Dostaniesz emailem fałszywe potwierdzenie.
    Kurier oczywiście przyjedzie (albo legalna firma albo podstawiony).

    Jeżeli chcesz, możesz zrobić policyjną prowokację. Państwo będzie ci wdzięczne.
    Niestety zysku z tego nie będzie.

    PS. Były nawet o takich przekrętach programy telewizyjne.

    PS2. Albo zapakuj jakiegoś złoma z monitoringiem GSM. Ale niestety jest szansa,
    że zostanie to zneutralizowane.