    Subject: Re: Tajemniczy nabywca z zagranicy, wpłata na konto
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Tue, 11 Jun 2019 09:43:31 +0200

    W dniu 2019-06-11 o 09:23, Kris pisze:

    > Będzie Ciebie zwodził, przysyłał sfałszowane potwierdzenia wpłaty, pisał o
    konieczności wpłaty z Twojej strony kwoty weryfikacyjnej czy innych kosztów
    > Popisz Sobie z nim zobaczymy co z tego wyjdzie

    Z drugiej strony - to, czego żąda Daniel jest typowe w przypadku chęci
    dokonania przelewu z zagranicznego banku. Nie ma powodów, aby tych
    danych nie podać, a motocykl wydać tylko po wpłynięciu pieniędzy na konto.

    > Na 99% próba przekrętu

    Na razie nie ma żadnych przesłanek, aby tak sądzić.
    Będzie tak, jak będzie chciał wydania motocykla nie na podstawie uznania
    rachunku, tylko na podstawie jakichś potwierdzeń przelewu, albo jeśli
    będzie żądał zapłaty jakiejś niewielkiej kwoty na poczet wymyślonych
    roszczeń (podatki, opłaty administracyjne, koszty nadania przelewu itp.).

    --
    Liwiusz