    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TWISTO - po co to komu ?
    Date: Wed, 6 Nov 2019 14:11:23 +0100

    > Zastanawiałem się nad wzięciem dla tej stówki z promo, ale już nie pamiętam, co
    mnie odstręczyło.
    > Choć ciekawy jestem, czy to jest "dobra" karta - czyli "widziana" jako kredytowa (i
    np. ma też napis "credit"), czy też debetówka, a może tylko pre-paid - nieważne, że
    podłączona pod rachunek kredytowy (może to być np. rodzaj kredytu odnawialnego "w
    koncie" - ciekawe też, czy można nadpłacać).
    > No i też jest to quasi kredytówka - quasi charge.
    > A jak się to w ogóle spłaca?
    >
    > Jak ktoś nie ma innej karty do płatności zagranicznych - i również blokad (choć to
    oczywiście zależy od tego, jaki limit dadzą) - to się może nadać.
    > Np. do kompletu z N26, bu curve niestety ma limity.

    ZTCW, to da się ją "podpiąć" pod Curve,
    co odrobine zwieksza mozliwości ;)
    a spłaca się ponoć przelewem lub blikiem
    albo siakimiś punktami - np. za polecenie kolejnego klienta

    Mnie duet Curvy z Revolverem wystarczy
    a w rezerwie jest też plastik z żubrem.
    Praktycznie nie potrzebuje wyższych limitów
    - za 100-we moich danych nie kupią :D

    Pozdro