    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TMUB i wycofanie przelewu wewnętrznego
    Date: Tue, 31 Jul 2018 19:10:32 +0200

    On 30.07.2018 13:45, jakson wrote:
    > Wykonałem omyłkowo przelew wewnętrzny z konta oszczędnościowego PLN na konto w EUR.
    > Chcę wycofać ten przelew i tu pytanie czy komuś udała się taka reklamacja?
    >
    > Miałem przelać z oszczędnościowego PLN na zwykłe PLN (jak zawsze to robię) -
    niestety pośpieszyłem się a ichnia aplikacja androidowa po zmianie konta źródłowego z
    PLN na oszczędnościowe PLN ustawiła konto docelowe na EUR (przypadek? :).
    > Pan na infolinii powiedział, że się nie da i że mogę jedynie wysłać reklamację na
    rozpatrzenie której mają 30 dni. Reklamację wysłałem, ale nie mogę aż tyle czekać :/

    Wszystko zależy od dobre widzi-mi-sie banku. Mi raz w Citi udało się
    cofnąć wypłatę PLN z konta w EUR (zapomniałem po powrocie przepiąć
    debetówki pod właściwe konto) ale fakt, że podeszłem do tego na luzie,
    bo wiedziałem że to mój błąd i jak bank nic nie zrobi, to pretensję mogę
    mieć tylko do siebie. No ale wiadomo Citi jak to Citi u nich często
    takie rzeczy są do odkręcenia bez większego problemu.

    Xenocide