    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szybkość lania Elixirem
    Date: Fri, 5 Apr 2019 19:16:43 +0200

    dyskusyjnych:q87sc1$2v4$...@n...news.atman.pl...
    >iPKO-W->Inteligo-E->Millennium-E->iPKO-W->Inteligo-
    E->Getin
    ><--dzisiaj
    >(W -- wewnętrzny; E -- Elixir)

    >Mogłem z Millennium do Getin bezpośrednio?
    >Mogłem, ale plany uległy zmianie tuż po 14 godzinie...
    >Po 14:15 podjąłem decyzję lania z iPKO do Getin...
    >(po 14:15 zleciłem wewnętrzny z iPKO do Inteligo,
    >utworzyłem drapanego klienta zaufanego w Inteligo
    >i zleciłem przelew z Inteligo do Getin)
    >Dłużej trwa napisanie tego postu niż zlecenie
    >z iPKO do Getin za pośrednictwem Inteligo...

    Nic nie rozumiem.
    Millenium ma jakis szybki elixir do iPKO ?
    A inteligo szybki elixir do Getinu ?
    Czy korzystales z expres E ?

    Bo jak sie w banku zalapiesz przed zamknieciem sesji, to pieniadze
    wyjda w tym samym dniu, i drugi bank powinien je zaksiegowac w tym
    samym dniu.

    Teoretycznie powinno sie udac przepuscic pieniadze przez trzy elixiry
    w jednym dniu, ale to juz nie w kazdym banku, no i trzeba troche
    czuwac nad kontem.

    Hm, a jakby tak zlecic wczoraj przelew w dniu dzisiejszym ... ktore
    banki odrzuca z braku srodkow, ktore sprobuja pare razy, a ktore
    zrobia to zaraz po przelewie przychodzacym ?

    IMO - zwykly elixir jest w miare szybki, tzn gdzies w 2h przelew
    zrobi, liczac od godziny zamkniecia wejscia to rozeslania wynikow
    sesji.
    Ale banki dokladaja swoje, choc ostatnio tez sa dosc szybkie.

    J.