eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam materiałów na temat obsługi płatności kartami magnetycznymi › Re: Szukam materiałów na temat obsługipłatności kar tami magnetycznymi
    From: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szukam materiałów na temat obsługipłatności kar tami magnetycznymi
    Date: Wed, 02 Jan 2002 10:03:31 +0100

    Wojtek Piecek wrote:

    > O rany, a nie mozna poszukac troche samemu?
    >
    > www.polcard.com.pl
    > www.wbk.pl
    > www.pekao.com.pl
    > www.eservice.pl

    zwróć uwagę na to, aby centrum autoryzacji zapewniło Ci łączenie
    poprzez prawdziwy ISDN (centrum musi mieć po swojej stronie również
    modem isdn a pos, który Ci dadzą, również musi umieć obsłużyć
    linię cyfrową ISDN !)

    PEŁNE wykorzystanie ISDN-a da Ci bardzo szybką autoryzację kart,
    uważaj bo większość rozwiązań na dzisiaj to zwykły POS podłączony
    do analogowego gniazdka isdn

    MJ

    =======\
    Mariusz A. Jasiński Portal eBanki.pl