    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Santander chce mi zrobić dobrze
    Date: Tue, 3 Dec 2019 11:36:53 +0100

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Dzwoni panienka z okienka do mnie i chce mi dać kredyt. Gadu gadu,
    >rata taka i śmaka, pytam o RRSO. Musiałem spytać ze 3 razy zanim
    >mi odpowiedziała. Otóż 43% :] Obśmiałem się trochę i powiedziałem
    >że niespecjalnie mnie to interesuje. Pani powiedziała, że pierwszą
    >ratę
    >mogą mi odłożyć nawet o miesiąc i wobec tak wspaniałej oferty kiedy
    >mogę przyjść do oddziału. Musiałem powiedzieć, że postaram się
    >przyjść
    >w wolnej chwili bo nie chciała odpuścić, a ja za miętki jestem żeby
> [...]

    "ze tez chce sie pani tak kurwic za te 1500" :-)

    albo bylo zapytac - do ktorego oddzialu, w jakich godzinach otwarte,
    czy jest parking, jakie dokumenty trzeba zabrac ...

    >Ktoś z branży wie co to za akcje z dziadowskimi kredytami? Do tej
    >pory
    >tak kuriozalna propozycja mi się nie trafiła :]

    Premia na swieta ?
    Babka cos pomylila ?

    https://www.santander.pl/klient-indywidualny/kredyty

    Hm, czy mi dobrze chodzi po glowie, ze Santander chcial postawic na
    male kredyty, z wyzsza stopa zwrotu ?
    To moze ktos chce wykonac plan ... ale to musi jakis czlowiek z
    zarzadu, jesli mysli, ze tak zdobedzie klientow :-)

    J.