    From: <l...@M...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SMS-y w m-banku
    Date: 2 Jan 2002 08:41:10 +0100

    > <l...@M...net> wrote in message
    > po to by
    > zapamiętanych
    > wpisywać za
    > supernowoczesnego m-
    > >

    > Co rozumiesz, przez "zapamietany" SMS? Jest w skrzynce nadawczej czy w
    > zdefiniowanych szablonach? (bo wspolpraca z mBankiem przez ten ostatni
    > mechanizm dziala i nigdy nie mialem problemow)

    >Jest w skrzynce nadawczej.
    Jest wielce prawdopodobne,że SMS-y do m-banku najlepiej działają na Nokiach,
    (pytałem różne osoby) natomiast z innymi telefonami jest dużo gorzej.
    Chociaż na drugi dzień po tych postach na tym forum zaczęło działać. Przecież
    ludzie od marketingu to czytają.Widać ,że forum jest skuteczniejsze od
    bankopanienki.
    Również pozdrawiam.