  • 21. Data: 2019-01-09 21:32:49
    Temat: Re: Revolut a brext
    Od: g...@g...com

    Tak z ciekawosci sprawdzilem przed chwila moj nr konta w Revolucie, nie
    sprawdzalem go od kilku miesiecy. Jest zmiana nr banku 2360 to bank dunski Danke Bank
    A/S SA O w Polsce.
    ma od 1.I.19r oddzal w Warszawie. Nie jest to juz angielski.
    Na stronie Revoluta nic o tym nie pisza !
    To moze byc przelom !

  • 22. Data: 2019-01-09 21:34:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Tylko się nie łudź, że to Twoje konto. To jest konto rewoluta.

  • 23. Data: 2019-01-09 21:42:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Ten "lokalny" raczej nie idzie na Litwę, tylko rewolwer poszedł po
    > rozum do głowy i zaczął działać jak bluemedia, czyli po prostu założył
    > sobie konto w banku w PL - można słać tam złotówki elixirem. Co
    > ciekawe, nie jest to "polski" bank (czyli prowadzony przez firmę z
    > KRS), tylko polski oddział banku z UE, podobno Danske Bank.
    > Pozostaje pytanie, czy będzie dalej mógł mieć to konto, jako firma brytyjska, po
    brexicie, szczególnie "brudnym".
    > A jak nie, to czy zdąży z paszportem przed końcem marca.

    W sumie masz rację z tymi rozważaniami. Ja się o tyle nad tym nie
    zastanawiałem, że zawsze trzymałem tam tylko tyle, żeby na zakupy
    starczyło.
    Więc nawet jakby revolut całkiem się zwinął to nie byłby to dla mnie
    koniec świata.
    To zasilenie lokalne jest po prostu dla mnie łatwiejsze - zwykły
    przelew.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Before destruction a man's heart is haughty, but humility goes before honour.

  • 24. Data: 2019-01-09 21:52:29
    Od: g...@g...com

    Sprawdzam dalej: konto euro niestety GB angielskie i tylko przelew SWIFT
    Czyli nie oplaca sie doladowac euro, tylko zl i wymiana.
    Ciekawe - to duzo wyjasnia, moglem sie wczesniej temu przygladnac.
    To troche zmienia temat.
    gtoni

  • 25. Data: 2019-01-10 01:48:20
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Wojciech Bancer napisał(a) w wiadomości: ...

    >Business as usual?

    >A niby dlaczego?

    >A czemu nie na równi z ameryką i np. paypalem?
    >Paypal jest bankiem.

    Kiedyś na pewno paypal w USA nie był bankiem, gdy w tym zamym czasie
    w Europie musiał już bankiem być.

    >A niby ile to wydajesz na tych wakacjach że Ci ta licencja bankowa dobrze
    >robi? Nie miał licencji bankowej i jakoś działał, a teraz ma być z tym
    >problem? Dlaczego?
    >
    >Revolut ma licencję litewską, więc brexit niewiele zmieni.
    >Firmy brytyjskie i amerykańskie mogą i będa mogły mieć oddziały w UE,
    >to nie jest jakoś niedozwolone.

    Podobne firmy często miały licencję z Luksemburga.

    Arek

  • 26. Data: 2019-01-10 09:07:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A skąd taka rewelacja, że na konto w banku w GB tylko SWIFT?

  • 27. Data: 2019-01-10 10:18:33
    Od: g...@g...com

    Tak mam napisane w apce przy koncie angielskim:
    Akceptowane sa tylko przelewy SWIFT

  • 28. Data: 2019-01-10 10:22:08
    Od: g...@g...com

  • 29. Data: 2019-01-10 10:45:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 10:18:35 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Tak mam napisane w apce przy koncie angielskim:
    > Akceptowane sa tylko przelewy SWIFT

    Pewnie bzdura, albo traktują SEPA jak typ SWIFTa.
    Jak możesz to zrób przelew testowy na 1 euro z IKA.

  • 30. Data: 2019-01-10 10:51:25
    Od: g...@g...com

    Revolut widac zmienia sie co dzien, co innego na stronie a co innego w apce.
    Na stronie trabia darmowe przelewy, a w apce widac ze do przelewow euro
    sie juz nie nadaje, tylko SWIFT !
    Revolutem juz nie zaplacisz przelewem chorwatowi za apartament w euro.
    Czyzby juz to sie dzialo co pisze na poczatku - psucie, gdzies trzeba doić.
    Oddzialy licencje nie sa darmowe, bedzie speed, prowizje ?
    To DUZA zmiana, wychodzi ze lepszy NASZ kantor aliora.
    gtoni