  • 1. Data: 2019-01-09 09:25:23
    Temat: Revolut a brext
    Od: g...@g...com

    Co stanie sie z Revolutem po brexicie ?
    Straci dopiero co zdobyta licencje bankowa UE stanie sie parabankiem
    trzeciego swiata ? UK bedzie na rowni z takim Haiti czy Nowa Gwineja ?
    Tam przeciez sa nasze rachunki i karty, nie zostaly przeniesione do PL>
    Moze nowo zakladane beda PL ?
    Cisza o tym w swiecie, a to ISTOTNE dla nas !
    W tej sytuacji chyba bezpieczniejsze i praktyczniejsze sa karty kantorow
    np. Aliora. 29.03.19r i wakacje/urlopy sie zblizaja - a tu cisza !

  • 2. Data: 2019-01-09 09:30:23
    Temat: Re: Revolut a brext
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 00:25:23 -0800 (PST), g...@g...com
    napisał(a):
> [...]
    > Moze nowo zakladane beda PL ?
    > Cisza o tym w swiecie, a to ISTOTNE dla nas !

    Jak im zalezy, to szybko przeniosa siedzbe gdzies do UE.

    albo sie okaze, ze ta licencja UE im jest niepotrzebna.

    J.

  • 3. Data: 2019-01-09 09:48:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Jak im zalezy, to szybko przeniosa siedzbe gdzies do UE.

    A ta licencja to nie jest przypadkiem litewska?

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "I'd crawl over an acre of 'Visual This++' and 'Integrated Development

  • 4. Data: 2019-01-09 10:15:36
    Od: g...@g...com

    "Przeniosa siedzibe do UE" - bez sensu, dla garstki Polakow i Francuzów
    porzuca mase angoli ?

  • 5. Data: 2019-01-09 11:08:08
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-01-09, g...@g...com <g...@g...com> wrote:

    > Co stanie sie z Revolutem po brexicie ?

    Business as usual?

    > Straci dopiero co zdobyta licencje bankowa UE stanie sie parabankiem
    > trzeciego swiata ?

    A niby dlaczego?

    > UK bedzie na rowni z takim Haiti czy Nowa Gwineja ?

    A czemu nie na równi z ameryką i np. paypalem?
    Paypal jest bankiem.

    > Tam przeciez sa nasze rachunki i karty, nie zostaly przeniesione do PL>
    > Moze nowo zakladane beda PL ?
    > Cisza o tym w swiecie, a to ISTOTNE dla nas !

    A niby ile to wydajesz na tych wakacjach że Ci ta licencja bankowa dobrze
    robi? Nie miał licencji bankowej i jakoś działał, a teraz ma być z tym
    problem? Dlaczego?

    Revolut ma licencję litewską, więc brexit niewiele zmieni.
    Firmy brytyjskie i amerykańskie mogą i będa mogły mieć oddziały w UE,
    to nie jest jakoś niedozwolone.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2019-01-09 11:33:33
    Od: g...@g...com

    Revolut ma licencję litewską, więc brexit niewiele zmieni.
    Firmy brytyjskie i amerykańskie mogą i będa mogły mieć oddziały w UE,
    to nie jest jakoś niedozwolone.
    Odzialy - i caly tani biznesplan diabli biora. Zalozenia tanio, bez oddzialow
    nawet bez strony do oblugi kont, trzeba wprowadzic speeda walutowego, prowizje
    oplaty. I co, robi sie to co gdzie indziej - padaja !

  • 7. Data: 2019-01-09 12:31:06
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-01-09, g...@g...com <g...@g...com> wrote:

    [...]

    > Odzialy - i caly tani biznesplan diabli biora. Zalozenia tanio, bez oddzialow
    > nawet bez strony do oblugi kont, trzeba wprowadzic speeda walutowego, prowizje
    > oplaty. I co, robi sie to co gdzie indziej - padaja !

    No jak tak wszystko świetnie wiesz aż do poziomu ich biznes planu,
    to po co pytasz na grupach? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2019-01-09 13:31:37
    Od: g...@g...com

    A ty jak nic nie wiesz to po co sie odzywacz - przemądrzały !

  • 9. Data: 2019-01-09 14:11:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 09:25:25 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Co stanie sie z Revolutem po brexicie ?
    [ob. ciach]
    > W tej sytuacji chyba bezpieczniejsze i praktyczniejsze sa karty kantorow
    > np. Aliora. 29.03.19r i wakacje/urlopy sie zblizaja - a tu cisza !

    Hehe, czy to jakiś "tajny agent wpływu" IKA?
    Zamęt grubymi nićmi szyty to można siać na "forach", a nie w usenecie ;P

    Ale jeśli poważnie pytasz - w co jednak wątpię, bo głupota na głupocie w Twoim poście
    ("licencja bankowa UE", "nasze rachunki"), to revolut też o brexicie słyszał i
    ostatnio uzyskał (czy też zapewne jego litewska spółka-córka) licencję bankową na
    Litwie, którą obecnie paszportuje na pozostałe kraje UE. Czy "oryginalny" revolut
    jest już bankiem w UK to nie wiem i świetle zapowiadającego się "brudnego" brexitu
    nie interesuje mnie to (a czytaliście te bzdury w ostatnie wybiórczej, że z dniem
    "brudnego" brexitu przestaną działać w UE karty z GB, a w GB karty z UE - to jest
    dopiero wytwór wyobraźni) - ale dla nas to nieistotne, brytolom usługi będzie dalej
    świadczył revolut brytyjski, a nam litewski.

    Zaś na wyjazdy polecam też zaopatrzyć się w konto i kartę w N26. Konto w euro,
    przelewy z IKA za darmo, księgowane na drugi dzień po przelewie, płatności w euro bez
    prowizji, w innych walutach (w tym w PL) po kursie MC (0,2%), 5 wypłat z bankomatów w
    strefie euro miesięcznie bezpłatnych, poza strefą euro 1,7%.

  • 10. Data: 2019-01-09 15:16:17
    Od: g...@g...com

    Rutkowski ales ty zarozumialy i glupi, a za 2 mce nie zrobisz przelewu SEPA
    do Revoluta bo nie bedzie w UE. Zabulisz duuzo wiecej !