    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 9 Jan 2019 05:11:04 -0800 (PST)
    Subject: Re: Revolut a brext
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 09:25:25 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Co stanie sie z Revolutem po brexicie ?
    [ob. ciach]
    > W tej sytuacji chyba bezpieczniejsze i praktyczniejsze sa karty kantorow
    > np. Aliora. 29.03.19r i wakacje/urlopy sie zblizaja - a tu cisza !

    Hehe, czy to jakiś "tajny agent wpływu" IKA?
    Zamęt grubymi nićmi szyty to można siać na "forach", a nie w usenecie ;P

    Ale jeśli poważnie pytasz - w co jednak wątpię, bo głupota na głupocie w Twoim poście
    ("licencja bankowa UE", "nasze rachunki"), to revolut też o brexicie słyszał i
    ostatnio uzyskał (czy też zapewne jego litewska spółka-córka) licencję bankową na
    Litwie, którą obecnie paszportuje na pozostałe kraje UE. Czy "oryginalny" revolut
    jest już bankiem w UK to nie wiem i świetle zapowiadającego się "brudnego" brexitu
    nie interesuje mnie to (a czytaliście te bzdury w ostatnie wybiórczej, że z dniem
    "brudnego" brexitu przestaną działać w UE karty z GB, a w GB karty z UE - to jest
    dopiero wytwór wyobraźni) - ale dla nas to nieistotne, brytolom usługi będzie dalej
    świadczył revolut brytyjski, a nam litewski.

    Zaś na wyjazdy polecam też zaopatrzyć się w konto i kartę w N26. Konto w euro,
    przelewy z IKA za darmo, księgowane na drugi dzień po przelewie, płatności w euro bez
    prowizji, w innych walutach (w tym w PL) po kursie MC (0,2%), 5 wypłat z bankomatów w
    strefie euro miesięcznie bezpłatnych, poza strefą euro 1,7%.