eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas › Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Date: Tue, 27 Aug 2019 21:37:17 +0200

    > To ja zaproponuję pewniejszy sposób na zbieranie wisienek.
    > NIE MAM KARTY (znaczy rewolt czasem tylko do netu). Mam w rodzinie jedno
    > konto. Rachunki płaca się same poleceniami zapłaty.
    > Szacuję że miesięcznie oszczędzam tak ze 100 zł.
    skąd te oszczędności?

    > dwa UDOWODNIONO że wydawanie plastikiem jest łatwiejsze i
    > GŁUPSZE/BARDZIEJ ROZRZUTNE.
    masz racje.
    > Ktoś przebije moje WISIENKI? ;-)
    spróbuje. gdybam, ale moim zdaniem, wielu ludzi sądzi że spełnienie
    wymogów banku, w terminie, w kwocie, w pamiętaniu o dodatkowej karcie
    płatniczej, jest banalne. No bo innego wyjaśnienia nie widzę, a promocje
    ma każdy znany mi bank, więc na czymś musza zarabiać... co nie?
    Ciężko jest żyć (2+2), nie wydając 1000zł (m-c) w sklepach. Więc czemu
    nie skorzystać z oferty gdzie za wydanie 4x1000zł masz 400zł? (KK city)
    JEśli ktoś nie ma wewnętrznego hamulca to będzie płacił za... swoją
    głupotę albo rozrzutność. ja mam i na takich promocjach zarabiam.
    ToMasz