eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Reklamy › Re: Reklamy
  • X-Received: by 2002:a9d:6f9a:: with SMTP id h26mr7420otq.0.1543320832451; Tue, 27 Nov
    2018 04:13:52 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a9d:6f9a:: with SMTP id h26mr7420otq.0.1543320832451; Tue, 27 Nov
    2018 04:13:52 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-m
    e.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!q69no63357itb.0!news-out.google.
    com!v141ni74ita.0!nntp.google.com!q69no63355itb.0!postnews.google.com!glegroups
    g2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 27 Nov 2018 04:13:52 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5bfbff33$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <9...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Reklamy
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 27 Nov 2018 12:13:52 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2887
    X-Received-Body-CRC: 3201321440
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639025
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 27 listopada 2018 09:16:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 15:17:49 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > > Zasada nr 1 - reklamowane jest to, co się nie sprzedaje.
    >
    > Bzdura
    > Reklamowane jest to co ma przyciągnąć klientów,

    OK, rozwinę tą myśl "reklamowane jest to, co się nie sprzedaje tak, jakby sprzedawca
    chciał - i sprzedawca sądzi, że kasa włożona w reklamę mu się zwróci - czyli zysk ze
    zwiększonej sprzedaży będzie większy niż wydatek na reklamę".
    Bo to jest reklama.
    Twoje zaś przykłady to już jest oszustwo (no, może oprócz tego masła).
    Chyba że sądzisz że reklama == oszustwo ;>

    Albo - w przykładzie z OP - temat jest z zakresu rzeczy ostatecznych - czyli bank
    dramatycznie potrzebuje depozytów, nie za bardzo może dać % jeszcze wyższy niż
    średnia rynkowa (obligacje getoutu płacą już 30%, chce ktoś?) więc zamiast tego
    ładuje w durne reklamy.
    Ciekawe tylko dlaczego nie pożyczą na rynku między bankowym, WIBORy są między 1,5% a
    1,9% - a przecież WIBOR jest "transakcyjny" - czyli bank zgłaszający propozycję ma
    obowiązek przez jakiś czas udzielać pożyczek wg % z tej propozycji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1