    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przestroga BOŚ Banku dotycząca bankomatów
    Date: Tue, 22 Jan 2019 13:45:33 +0100

    Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net> writes:

    > Do skanowania kodu trzeba użyć jakiejś aplikacji. Jeśli ta aplikacja
    > robi coś automatycznie po odczytaniu zawartości kodu, no to faktycznie
    > masakra, ale nikt rozsądny nie powinien takiej aplikacji używać.

    No ale co może zrobić automatycznie? Może spróbować otworzyć stronę
    z takim URLem. Od tego nic złego nie powinno się automatycznie stać.

    Jeśli dobrze zrozumiałem, te całe internetowe "premium SMS" tak nie
    działają, musi być jeszcze strona pośrednia wyświetlająca odpowiednie
    informacje (generowana przez operatora?) i dopiero tam można zatwierdzić
    transakcję. Nie da się (jak rozumiem) zrobić linku
    "https://xxx.yyy... & suma=100 zł & sprzedawca=zły_hacker", bo strona
    zatwierdzająca płatność sprawdza, czy odpowiada jej przed chwilą
    otworzona strona z informacjami.

    To działa inaczej?
    --
    Krzysztof Hałasa