  • Data: 2004-01-12 23:14:23
    Temat: Re: Przelew, ktorego nie chcialem
    Od: "Krysa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rok temu miałem podobny przypadek ale w innym banku. przelali mi prawie 2000
    zł, ale nie było podane z jakiego źródła. Po prostu pieniądze pojawiły sie
    na koncie.Tym dziwniejsze, że od dawna nie używałem tego konta. Myślałem,
    że to błąd w wydruku, ale jak po świetach poszedłem do banku sprawdzić to
    potwierdzili, że taka suma jest na koncie (od razu wypłaciłem)
    Do tej pory sie nie odezwali. System musiał im zrobic błąd, bo chociaz
    pieniądze leżały na koncie ponad miesiąc to nie narosły żadne odsetki.
    Moze to bank przesłał, jako zachete do ponownego oszczędzania u nich, a może
    to był prezent pod choinke od tego banku :))))
    Szkoda tylko, że nie machneli sie jeszcze o kilka zer.

    Niestety w tym roku na tym koncie juz nic sie nie pojawiło :(((