eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING? › Re: Przelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING?
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING?
    Date: Thu, 31 Jan 2019 07:07:34 +0100

    Netx <n...@g...pl> writes:

    [...]
    > Pytanie dodatkowe: czy dojdzie Elixir Express z ROR w Santander do
    > Ing/Otwarte Konto Oszczędnościowe z "Bonus na start"? Czyli celem jest
    > rachunek oszczędnościowy w ING - nie wiem czy Elixir Express dochodzi
    > na takie rachunki?

    To zależy od banku docelowego.
    Do takiego nesta dojdzie bez problemu, ale miałem konto (Multibank? Nie
    pamiętam.) że przelew wysłany na rachunek oszczędnościowy wylądował na
    ror (i było zapisane w regulaminie, że wszelkie rozliczenia na rachunku
    oszczędnościowym mają być robione przez ror)
    KJ

    Troglodytism does not necessarily imply a low cultural level.