  • 1. Data: 2018-06-23 22:01:55
    Temat: Premia w BZWBK
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    Którego dnia BZWBK daje gifta za wpływ wynagrodzenia od pracodawcy ?
    Poszło w maju i czerwcu, ale coś nie widzę premii na wyciągu ...

    Pozdro

  • 2. Data: 2018-06-23 22:09:00
    Temat: Re: Premia w BZWBK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 23 czerwca 2018 22:01:56 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Którego dnia BZWBK daje gifta za wpływ wynagrodzenia od pracodawcy ?
    > Poszło w maju i czerwcu, ale coś nie widzę premii na wyciągu ...

    A wszystkie warunki spełniłeś?
    Np. że wcześniej nie wpływało albo że masz debetówkę?
    ZTCP to dopiero pod koniec następnego miesiąca dawali, ale to było w innej promo z
    wynagrodzeniem (dali się nabrać na ping-pong z tytułem "wynagrodzenie" ;).

  • 3. Data: 2018-06-24 01:28:17
    Od: Waldek <m...@o...pl>

> [...]
    wynagrodzeniem (dali się nabrać na ping-pong z tytułem "wynagrodzenie" ;).

    IMO - Tak
    - poczekam do końca miesiąca i się upomnę
    najwyżej będę stratny te 3 zeta za debetówkę :/

  • 4. Data: 2018-06-24 18:55:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie chciało Ci się nawet 5 razy machnąć? ;>
    Ale przypomniałem sobie, że o jedną premię - a sporo było tych promo na przełomie
    roku, teraz przystopowali - albo są tak nieżyciowe jak ta, o której piszesz - więc
    rozważam zamknięcie kont, mając na uwadze łyknięcie przez żabę db w nowym roku - a na
    numerach rachunków z db zaleźy mi na tyle, by nie ryzykować sprawdzania, jak sobie
    żaba - czy też wtedy już kupa - poradzi z podwójnymi kontami - musiałem sie upomnieć
    w formie reklamacji. Dali, plus jeszcze nagrodę dodatkową (teraz warto, bo dają
    lepsze, na jesieni rebranding, więc pozbywają się gadżetów z logo żabowym, ostatnio
    dostałem "prawdziwego" parkera), ale nie chcieli się przyznać, czy bez reklamacji bym
    dostał.

  • 5. Data: 2018-06-26 23:32:55
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    > Nie chciało Ci się nawet 5 razy machnąć? ;>

    Oj machnąłem 5x debetówką ...
    ba, nawet pozwoliłem potargać lasce w płacach przysłany druk
    dyspozycji przelewu pensji do BZWBK ... nie wiem po kiego grzyba
    tak w ogóle, ale pewnie im kazali to i wysłali :D

    >więc rozważam zamknięcie kont,

    Miałem zamknąć pysk krokodylowi, bo mam konto premium z platyną
    co wymaga do bezpłatności wpływu 10kzl, i co na dłuższą metę zaczęło być
    nudne... ale akurat wpadło takie luźne 10k i wrzuciłem na lokatę
    piłkarską - 60dni/3,2%

    Za to muszę się zmobilizować i pogrzebać w końcu rachunki u Rajfiego
    wraz z ich kk-Gold która już dawno zeszła na psy, a była moją najlepszą
    za czasów Polbanku i jeszcze z rok albo dwa ? po przejęciu.

    Póki co zamierzam zostawić tylko kk Citka (frikową)
    oraz kk ING co jeszcze nie wydała swoich wisienek...
    Ta akurat nie jest zbyt kosztowna bo wznowienie tylko/aż 35PLN
    - przy niespełnieniu warunków ;)

    Gdyby faktycznie Krokodyl miał połknąć EB
    ... to raczej nie będę z tego zadowolony :]

    Pozdro

  • 6. Data: 2018-06-27 12:18:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    O, a co to za platyna w krokodylu?
    Nic na stronie nie znalazłem, ani KK ani KD (a bywają takie, moja debetówka z lion's
    to jest niby mc platinum - ale poza napisem niczym się nie wyrożnia ;)
    Na krokodyla uważaj, żeby nie dziabnął - 10k _wpływu_ zwalnia z opłaty, ale _saldo_
    aktywów dopiero od 200k.

  • 7. Data: 2018-06-27 21:00:20
    Od: Waldek <m...@o...pl>

> [...]
    > Na krokodyla uważaj, żeby nie dziabnął - 10k _wpływu_ zwalnia z opłaty, ale _saldo_

    Tu podobnie - poza napisem platinum żadnych cudów
    bezpłatne bankomaty + powiadomienia sms o ruchach na koncie
    To zwykła debetówka - tylko ładnie zapakowana była jak pamiętam :D
    Krokodyl ze świnką gra w pingponga od samego początku
    - skórę z niego zdarłem, ale jeszcze nie dziabnął, ;)

  • 8. Data: 2018-06-29 21:08:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 czerwca 2018 18:55:23 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > ostatnio dostałem "prawdziwego" parkera),

    Wow- lepsze to niż pendrive w drewnianym pudełk którego tez kiedyś wyżebrałeś

    > ale nie chcieli się przyznać, czy bez reklamacji bym dostał.

    MCDonalds hamburgery ponoć za darmo rozdaje jak poprosisz(znaczy klikniesz gdzie tam
    trzeba w aplikacji)- skorzystałes już?

    Ps drużyna nasza z mistrzostw ponoć odpadła gadzetów z logo reperzentacji wszyscy
    będa się pozbywać- nie przegap okazji

  • 9. Data: 2018-06-29 21:41:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2018 21:08:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wow- lepsze to niż pendrive w drewnianym pudełk którego tez kiedyś wyżebrałeś

    Mocno zapadł Ci w pamięć. Jakbym już go nie oddał to bym Ci podarował.

    > MCDonalds hamburgery ponoć za darmo rozdaje jak poprosisz(znaczy klikniesz gdzie
    tam trzeba w aplikacji)- skorzystałes już?

    Nie chce mi to działać :(
    Ake właśnie mam zamiar naciągnąć krokodyla na 250zł - a może i jeszcze następne
    300zł, jak dołączymy żonę. Citek naciągnięty na kolejny telefon.
    Ech, aż mi siebie żal ;>
    A tu nie chodziło o parkera tylko o kasę za polecenie.

    > Ps drużyna nasza z mistrzostw ponoć odpadła gadzetów z logo reperzentacji wszyscy
    będa się pozbywać- nie przegap okazji

    Nasze to marne - ale jakie muszą być niemieckie?

  • 10. Data: 2018-06-29 21:50:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2018 21:41:45 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Mocno zapadł Ci w pamięć. Jakbym już go nie oddał to bym Ci podarował.
    Bo tak sie wtedy zastanawiałem po co komu pudełko do pendriwa?
    Na biurku ktos to stawia czy jakies inne durne pomysły? a moze na prezent komus?
    > Nasze to marne - ale jakie muszą być niemieckie?

    Ciśnij z rana do Kauflanda- przecena gadżetów w narodowych kolorach, jakies
    kapelusze, gwizdki, opaski(pendriwów nie ma)
    Coś tam Sobie dobierzesz. A po drodze darmową bułke w McDonalds dostaniesz(a moze i
    dwie jak zone zapiszesz);)