    From: Waldek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Premia w BZWBK
    Date: Tue, 26 Jun 2018 23:32:55 +0200

    > Nie chciało Ci się nawet 5 razy machnąć? ;>

    Oj machnąłem 5x debetówką ...
    ba, nawet pozwoliłem potargać lasce w płacach przysłany druk
    dyspozycji przelewu pensji do BZWBK ... nie wiem po kiego grzyba
    tak w ogóle, ale pewnie im kazali to i wysłali :D

    >więc rozważam zamknięcie kont,

    Miałem zamknąć pysk krokodylowi, bo mam konto premium z platyną
    co wymaga do bezpłatności wpływu 10kzl, i co na dłuższą metę zaczęło być
    nudne... ale akurat wpadło takie luźne 10k i wrzuciłem na lokatę
    piłkarską - 60dni/3,2%

    Za to muszę się zmobilizować i pogrzebać w końcu rachunki u Rajfiego
    wraz z ich kk-Gold która już dawno zeszła na psy, a była moją najlepszą
    za czasów Polbanku i jeszcze z rok albo dwa ? po przejęciu.

    Póki co zamierzam zostawić tylko kk Citka (frikową)
    oraz kk ING co jeszcze nie wydała swoich wisienek...
    Ta akurat nie jest zbyt kosztowna bo wznowienie tylko/aż 35PLN
    - przy niespełnieniu warunków ;)

    Gdyby faktycznie Krokodyl miał połknąć EB
    ... to raczej nie będę z tego zadowolony :]

    Pozdro