    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Po ciężkiej nocy...
    Date: Sat, 18 Jan 2020 01:53:26 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e1a09ef$0$546$6...@n...neostrada.pl

    > To nie wiśnie czy orzechy -- bank zdarł ze mnie skórę...

    Bank przeczytał, co napisałem i teraz chce ze mnie
    zedrzeć jeszcze mniej -- tylko część mej skóry...
    To miłe z jego strony.

    > Bardzo delikatnie, razem z naskórkami, ale tylko skórę,

    Ale w dzień -- w nocy śpi... ;)
    Wprawdzie rozmawia ze mną w nocy, ale
    skórę chce zdzierać dopiero w dzień...

    > podczas gdy inni usiłowali zedrzeć więcej -- do goluteńkich
    > mych kości! -- razem z mięsem i ścięgnami... Nawet nie tyle
    > zdarł, co pośredniczył w zdzieraniu...

    -=-

    Jak ktoś ma ochotę:
    https://www.mbank.pl/mgm/konta-ekonto.html?numer=Ene
    uel

    -=-

    Agora (Wyborcza) kupiła kiedyś ode mnie fotkę z bocianami.
    Ktoś zauważył, że w zamian zechce ode mnie zwrotu w postaci
    qpowanych gazet... Zamiast tego -- dostałem wiśnie. :)

    Ale od chyba roku Agora nie karmi wiśniami.

    Zaś to:

    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/
    http://eneuel.w.duna.pl/

    nie dało mi do tej pory ANI GROSZA, choć zalożyłem w CA konto
    mej matce. Matka też nie najadła się owoców z tego czegoś...

    Napisałem im, że jeśli mi nie zapłacą, będę zniechęcał
    ludzi do nich.

    Do CA chyba też napiszę -- że nie dali mi wiśni!!!
    (zakładam, że od CA otrzymali, bo IMO CA to porządny bank)

    -=-

    Za oknem mróz... Ale coś zmroziło moją krew...
    Mrożące krew info wypłynęło właśnie z mBanku...
    Zapoznawałem się z opłatami... Zero, zero, zero,
    aż NAGLE -- 6,47!!!! Aż zamarłem ze strachu czy
    zgrozy... [jeszcze nie wiem, czy to strach, czy
    zgroza) Aż zagotowało się we mnie...

    [zagotowało, choć zmroziło?...]

    Aż zadygotałem z przerażenia... Ale po chwili
    uspokoiłem się -- to odsetki, które mBank dał
    mnie za mój szmal zdeponowany w mBanku...
    [raczej za szmal Millego]

    Jak tak można? Wśród opłat -- wstawić odsetki naliczone dla mnie?!
    Przecież, widząc tak koszmarną kwotę, mogłem dostać zawału serca!

    Niby teraz jest OK, ale życie to kompozycja -- każdy stres
    odciska na nas swe piętno, blokując nasze możliwości w tak
    zwanej przyszłości...

    -=-

    Agora mnie karmiła. :) Banki mnie karmią, markety też mnie karmią...

    Teraz chyba pozostaje bezpośrednie polecanie:
    https://www.mbank.pl/mgm/konta-ekonto.html?numer=Ene
    uel

    Raczej wywalę reklamy, które nie dają mi wisienek i wstawię
    bezpośrednie -- wprost z banków. Bankierzy to IMO dobrzy
    ludzie -- AMichnik najwyraźniej także.

    --