    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Po ciężkiej nocy...
    Date: Fri, 10 Jan 2020 16:08:42 +0100

    Użytkownik niktnobodynikt napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 10 stycznia 2020 14:31:27 UTC+1 użytkownik Dawid
    Rutkowski napisał:

    >A to ciekawe z mBankiem. To dlaczego dziś przez dłuższy czas wisiała
    >na ich głównej stronie informacja, że aplikacją nie można się
    >zalogować.
    >A z komputera muliło tak, że przez półtorej godziny nie udało mi się
    >zdefiniować przelewu na 3 sesję?

    Dzis czy wczesniej ?
    Teraz istotnie jakos dluzej sie strona ładuje, ale nie wiem kogo
    obwiniac.

    Przez ostatnie tygodnie natomiast obserwowalem kilkusekundowe
    opoznienie od wyswietlenia strony do mozliwosci wprowadzenia nr
    klienta.

    Jakby tam sobie cos zaciagal w tle ... a przeciez gdzies trzeba
    zaladowac te wszystkie javascripty, style itp ..

    A ta strona ktora od paru tygodni jest ... IMO okropna.

    O, teraz to chodzi faktycznie bardzo wolno.

    J.