eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka › Re: Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
  • X-Received: by 2002:a9d:5c0f:: with SMTP id o15mr208291otk.47.1558438200240; Tue, 21
    May 2019 04:30:00 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a9d:5c0f:: with SMTP id o15mr208291otk.47.1558438200240; Tue, 21
    May 2019 04:30:00 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!i64no160286iti.0!news-out.
    google.com!l135ni222itc.0!nntp.google.com!i64no160282iti.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 21 May 2019 04:29:59 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.195;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.195
    References: <v...@4...com>
    <a...@g...com>
    <1...@4...com>
    <0...@g...com>
    <3...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 21 May 2019 11:30:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:642927
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 13:07:48 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Hmm, to się coś w chargeback zmieniło?

    https://www.getinbank.pl/przewodnik-finansowy/prakty
    cznie-o-finansach/chargeback-czyli-jak-odzyskac-nasz
    e-pieniadze.html

    > Oczywiście zawsze można liczyć na to, że bank sam odda - ale to nie będzie
    chargeback.

    " Po przyjęciu reklamacji (do czego bank jest zobowiązany), kontaktuje się on z tzw.
    agentem rozliczeniowym, a ten zwraca się do sprzedawcy z żądaniem zwrotu pieniędzy.
    Otrzymasz zwrot, jeśli sprzedawca nie odpowie na reklamację, uzna ją, lub nie będzie
    w stanie przedstawić dowodów podważających jej zasadność. Jeśli sprzedawca udowodni,
    że transakcja została zrealizowania poprawnie Twoja reklamacja zostanie odrzucona."

    >A jak ma być chargeback, to trzeba spełnić odpowiednie wymagania.

    Jakie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1