  • Data: 2018-09-09 10:29:29
    Temat: Re: Płacenie paypal w dolarach.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 8 września 2018 21:49:07 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > A kantor w Aliorze jak ma się do curve?

    Wg mnie zdecydowanie warto mieć oba - nie tylko backupują się, ale i uzupełniają.
    Oba darmowe.
    I oba dają wiśnie - kantor ostatnio zwiększył z 20 na 50zł premię za polecenie, to w
    końcu warto na to spojrzeć.
    Trzeba też pamiętać o pułapkach - bo nie ma nic za totalne darmo - ale po to jest
    grupa, że można zapytać o gotowy wykład u praktyków zamiast czytać samemu lub uczyć
    się na błędach.