eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów › Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
    From: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
    Date: Thu, 10 Aug 2006 15:07:55 +0200

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ebf2d3$7p6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    > wiadomości news:ebettf$gpj$1@news.dialog.net.pl...

    > Jak dla kogo. Dla bardzo wielu osób jest większy
    > niż miesięczna pensja. Ja przez wiele lat nie miałem
    > potrzeby wypłacać z bankomatu > 1000zł. No może z raz,
    > ale wtedy wypłaciłem część dzień wcześniej i tyle.
    >
    > No i nie w tym rzecz jaka jest to kwota, tylko, że zmieniają
    > bez zgody właściciela konta. Właściciel jak będzie chciał
    > to jednym telefonem sobie zwiększy limit, a oni chcą żeby
    > ludzie pisali podania jeśli nie chcą zwiększać limitu.
> [...]

    Bankowi zależy na wygodzie klientów. Dla mnie limit 1000 zł dziennie to
    kwota śmieszna, conajmniej raz w miesiącu pobieram większą kwote, a i 5000
    też się zdaża, natomiast stanie w kolejce do okienka mi sie nie uśmiecha.
    Natomiast inna sprawajest taka, że klient powinien mieć możliwość zmiany
    takiego limitu.
    Arek