    Subject: Re: PayPal zapłata w walucie sprzedawcy
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Tue, 27 Mar 2018 13:12:40 +0200

    W dniu 2018-03-27 o 10:45, geos pisze:

    > jak robię płatności, przenosi mnie na stronę paypala i wybiera domyślną
    > formę płatności. widać ostatnie cyfry karty, kwotę oraz walutę płatności
    > (np. u mnie funty dla karty revolut). pod spodem jest też link "change"
    > -- tam właśnie można zmienić walutę. niestety nie poratuję screenem.

    Mnie tam się pokazuje tylko możliwość przeliczenia według kursu PayPal
    lub kursu wystawcy karty.
    Ale już na jakimś forum finansowym dowiedziałem się, w jaki sposób można
    ustawić kartę, żeby móc zawsze płacić w walucie z faktury sprzedawcy.
    Dość mocno ukryta została ta opcja, trzeba trochę poszukać, nawet mimo
    podanej kolejności postępowania:
    Ustawienia->Zarządzaj wstępnie zatwierdzonymi płatnościami->Ustaw
    dostępne źródła finansowania płatności->Proszę obciążyć mój rachunek w
    walucie wykazanej na fakturze wystawionej przez sprzedającego.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/