  • 1. Data: 2018-06-19 15:37:05
    Temat: Optima coś mnie robi w balona
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dacie do której odnosi się aktualna promocja miałem stan 0.
    Przez większą część maja miałem w Optimie 12k, a potem przez mniejszą
    część 11k.
    Wczoraj zajrzałem i za maj naliczyli mi chyba 13PLN odsetek.
    Nie pamiętam ile ta promocja ma %, ale chyba rzędu 2,5.
    Czyli rząd wielkości powinien być 12k * 2,5% * 1/12 (ładnie się 12-ki
    skracają) = 25zł.
    Ki czort?
    Będę dochodził jak będę miał czas - na razie tyle aby wrzucić tu na
    szybko temat.
    P.G.

  • 2. Data: 2018-06-19 16:05:52
    Temat: Re: Optima coś mnie robi w balona
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    Moze miales na "koncie glownym" zamiast na "koncie smart"?

  • 3. Data: 2018-06-19 16:15:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]
    >Nie pamiętam ile ta promocja ma %, ale chyba rzędu 2,5.
    >Czyli rząd wielkości powinien być 12k * 2,5% * 1/12 (ładnie się 12-ki

    Banki licza w dniach, ale 31/365 > 1/12.
    Chyba ze ... poprzednie odsetki naliczyli 2.05, to moze teraz 30 dni.

    O Belce zapomniales - ale to tylko 19%.

    J.

  • 4. Data: 2018-06-19 16:30:53
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 15:37, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > Nie pamiętam ile ta promocja ma %, ale chyba rzędu 2,5.
    > Czyli rząd wielkości powinien być 12k * 2,5% * 1/12 (ładnie się 12-ki

    to trzeba było trzymac na Smarcie, a nie na głównym bo z tego i, że
    naliczyli ci 1,5 %.

  • 5. Data: 2018-06-19 19:00:56
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 16:05, Glaukon pisze:
    > Moze miales na "koncie glownym" zamiast na "koncie smart"?

    Czytałem regulaminy jak powstała Optima. Jakoś przegapiłem jak Optima
    przestała być optymalna.

    Zapewne prawidłowo i na czas mnie o tym poinformowali :)

    Czyli ciuciubabka - jak mam od teraz śledzić wszystkie zmieniające się
    konta i przenosić się z jednego na drugie itd. to chyba podziękuję.
    P.G.

  • 6. Data: 2018-06-19 19:48:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 19:00, Piotr Gałka pisze:

    > Czytałem regulaminy jak powstała Optima. Jakoś przegapiłem jak Optima
    > przestała być optymalna.
    >
    > Zapewne prawidłowo i na czas mnie o tym poinformowali :)

    Pewnie tak samo, jak i innych, i jak mnie. Kiedy chciałem przelać na
    konto główne pojawiła się informacja, że lepiej oprocentowane jest nowe
    konto smart. No i propozycja, żebym je założył.
    To założyłem. I sobie, i żonie. Albowiem, idąc za radą wyczytaną tu na
    grupie, przestałem wycofywać środki kilka tygodni przed końcem
    promocyjnego oprocentowania, tylko przelewam z konta swojego na konto
    żony, a później odwrotnie, itd. Aż dziw, że wcześniej sam na to nie wpadłem.

    > Czyli ciuciubabka - jak mam od teraz śledzić wszystkie zmieniające się
    > konta i przenosić się z jednego na drugie itd. to chyba podziękuję.

    Jasne! Kto bogatemu zabroni? ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-06-20 10:25:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 19:48, Akarm pisze:

    > Pewnie tak samo, jak i innych, i jak mnie. Kiedy chciałem przelać na
    > konto główne pojawiła się informacja, że lepiej oprocentowane jest nowe
    > konto smart. No i propozycja, żebym je założył.

    Tego nie ogarniam. Przecież przelew do Optimy robi się z innego banku a
    ten chyba nie poinformuje o tym.
    P.G.

  • 8. Data: 2018-06-20 11:24:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-20 o 10:25, Piotr Gałka pisze:

    > Tego nie ogarniam. Przecież przelew do Optimy robi się z innego banku a
    > ten chyba nie poinformuje o tym.

    A to fakt. Może pomogło mi konto żony.
    Najpierw muszę wycofać z jednego konta, żeby przelać na drugie.
    A może po prostu, w międzyczasie robiłem jakieś opłaty. I to chyba na
    pewno ten przypadek zachodzi...
    Albowiem, gdybym nie korzystał z konta, to pieniądze umieściłbym na lokacie.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2018-06-28 12:06:14
    Od: Tommy <t...@g...com>

    Mnie BGŻ Optima oszukała maksymalnie, kusiła mnie oprocentowaniem 2.5% a
    wypłacili mi koło 1% czyli po 2 miesiącach stratny byłem ok 200zł.
    Wszystko było na dobrych kontach oszuści ( OPTIMA )

    Arbiter bankowy tego banku to jakaś porażka, odrzucił bo kwota 200zł to
    za sprawę sądową musiałbym na wstępie 150zł zapłacić.