    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obłęd bezpieczeństwa...
    Date: Mon, 2 Dec 2019 02:36:12 +0100

    "z" 5de25bd0$0$559$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli na tematy polityczne nie masz moralnego prawa się wypowiadać.

    Nie wypowiadam się. [odpowiedzialność polskich polityków widać
    choćby na przykładzie wypadków drogowych; jeśli ktoś uzna, że
    ,,było ślisko'' -- samochód straży pożarnej jakoś ;) dojechał
    bez dachowania...]

    > W czym jeszcze nie uczestniczysz?

    W Twoim życiu?

    > Robisz tyle "wiatru" naokoło

    Ile? I czym mierzysz? Kilogramami? Metrami na sekundę? Megawatami?...
    [zapewne z ze zgryzoty pierdzi, gdy mnie czyta...]

    > Taki teoretyk gawędziasz? :-)

    Przedstawiasz się? [nie wiem, czy warto -- z jest
    tu dobrze znany jako czysty teoretyk]

    > Bez urazy. Rentę masz pewnie przyznaną

    Jaką rentę? Przez kogo przyznaną? Kiedy?... Jak wysoką?...
    Jak płaconą? -- gotówką do ręki, sztabkami złota lub
    wiedzy, czy przelewem?...

    > praworządnie. Nie pytam które członki Ci nie funkcjonują bo RODO nie pozwala ;-)

    [co tu napisać? -- by po próżnicy nie gadać z kimś, kto nie
    ma pojęcia o pracy w DTP, którą rzekomo wykonuje zawodowo, co
    mu nieraz wykazałem publicznie... nie słyszał o ligaturze, jest
    na bakier nie tylko z ortografią i grafiką, ale ogólnie z językiem
    rysowanym i polskim językiem pisanym... ma kredyt w banku (chyba
    Millennium, choć to nie jest pewne), wie, że umowa kredytu zawiera
    jakieś abuzy, ale nie wie nawet tego, czy to ,,kredyt indeksowany'',
    czy ,,kredyt denominowany''... wie, że zawarł umowę z banksterami
    (dobrze, jeśli wie, z którym bankiem) i żąda zaprzestania ściągania
    długów (powstałych w wyniku zawarcia tejże umowy kredytowej) które
    poczynił przeca dobrowolnie... może rzucić jakieś porno?...]

    https://www.youtube.com/watch?v=FjDBMzweZj8
    Jak działa kradzież karty SIM? Co to jest SIM swap?

    ['z' umie ,,szczekać'' -- kłamać, jątrzyć, bredzić, narzekać, ale
    niewiele więcej... zaliczam go do ludzi, którzy chętnie by wzięli
    kredyt na wszystko, po czym kazaliby innym ludziom ów kredyt spłacać,
    powołując się na: miłosierdzie, nieistniejące prawa, pseudofakty itd...
    choćby teraz -- bredzi o jakiejś mojej rencie, choć wie, że żadnej
    renty nie mam i nie miałem... może dożyję do ,,renty starczej'',
    czyli do emerytury... na grupach dyskusyjnych chyba do tej pory
    nie napisał niczego, co mogłoby mnie zainteresować/zaciekawić...
    można go jedynie traktować jako tło własnych wypowiedzi...
    i to raczej kiepskie tło...]

    --