    From: "brum" <s...@n...berdyczow>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Poczta Polska i XXI wiek
    Date: Wed, 31 Oct 2018 09:14:37 +0100

    > Czy Poczta Polska realizując przekaz pocztowy posługuje się papierowymi
    > świstkami?
    > Dostałem takie wytłumaczenie 3 miesiące idących poru stówek :-)

    Wplaty sa widoczne w ich systemie, ale czasem zawodzi czlowiek.
    Kiedys mialem taka sytuacje: listonosz mnie nie zastal, zostawil awizo.
    Rozliczyl dokumenty w najblizszej placowce pocztowej (zwanej dla niepoznaki
    urzedem) i pozniej powinien rozliczyc kase w swojej macierzystej placowce
    (dawniej: urzad przewozu poczty). Jednak tego nie zrobil, byc moze zostawil
    to na kolejny dzien.
    W mojej placowce to wszystko widac w ich systemie, ale kasy nie chcieli dac,
    bo "co bedzie jak listonosz im nie odda", tak jakby te pieniadze u niego w
    torbie to byly dokladnie te same banknoty, ktory nadal nadawca.
    Po malej awanturce w systemie odklikano co trzeba i kase dostalem.