  • 1. Data: 2018-11-06 15:12:29
    Temat: Nietypowe warunki zaprezentowania kont AliorBanku.
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Zadzwoniła do mnie konsultantka z Aliora i zapytała, czy może mi
    przedstawić ofertę kont? Zgodziłem się, ma taka pracę, niech mi
    przedstawi ofertę. A tu pani nagle chce ode mnie datę urodzenia! Takie
    podobno są procedury bankowe i ona musi się do nich stosować. Nie dała
    sobie wytłumaczyć, że coś jej się pozajączkowało, że do prezentowania
    zalet kont Alirowych nie potrzebuje znać wszystkich danych rozmówcy. Ale
    nic nie docierało, zakończyliśmy rozmowę.
    Wydaje mi się, że coraz głupszych zatrudniają w bankowych centrach
    telefonicznych. A może się mylę, może faktycznie konta bankowe Alior ma
    teraz takie tajemnicze, że informować o nich można tylko zaufanych
    klientów? :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 2. Data: 2018-11-06 15:22:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-06 o 15:12, Akarm pisze:

    > Alirowych

    Dwa błędny w jednym słowie, nieźle jak na grupowego nazi-grammara IQ80.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-11-06 17:28:04
    Od: d...@g...com

    To podobnie do mojego przypadku.Moja niedawna rozmowa z konsultantem z banku T-mobile
    (czyli tez Alior) wygladala tak:
    On: Dzien dobry. Czy z panem XY (tu moje imie i nazwisko) mam przyjemnosc?
    Ja: Tak
    On: W związku z weryfikacja pana danych prosze o podanie pana imienia i nazwiska.
    Ja: Nie podam.
    On: W zwiazku z tym nie mozemy kontynuowac rozmowy. Dziekuje za rozmowe. Do widzenia.
    Ja: Do widzenia

    Czyli czysty absurd. Tyko te tresci rozmow, to nie konsultanci sobie wymyslaja, tylko
    wyzej postawieni w hierarchii korporacyjnej. Konsultanci jedynie czytaja z ekranu, co
    maja mowic i powtarzaja. Jedni i drudzy sa zwykle na podobnym poziomie
    intelektualnym.

  • 4. Data: 2018-11-06 17:43:29
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > przedstawić ofertę kont? Zgodziłem się, ma taka pracę, niech mi
    > przedstawi ofertę. A tu pani nagle chce ode mnie datę urodzenia! Takie

    Mnie kiedyś weryfikowali w TMUB ( to też Alior) Na pytanie: "ile Pan
    posiada lokat w jakiejś tam walucie", odpowiedziałem - "nie posiadam".
    Weryfikacja negatywna. Później się okazało, że jedyną prawidłową
    odpowiedzią wg konsultanta była odpowiedź - "ZERO".

  • 5. Data: 2018-11-06 18:34:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Nov 2018 08:28:04 -0800 (PST), d...@g...com
    napisał(a):

    > Czyli czysty absurd.

    Ano. Tak bywa kiedy ludzie usiłują zachowywać się jak komputery :P
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-11-06 18:45:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-06 o 17:43, wiatrak pisze:

> [...]
    > Weryfikacja negatywna. Później się okazało, że jedyną prawidłową
    > odpowiedzią wg konsultanta była odpowiedź - "ZERO".

    Ooo! To mnie chyba z tego samego powodu w TMUB oświadczyli kiedyś, że
    dane się nie zgadzają. :D Dobrze wiedzieć.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-11-06 19:09:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-06 o 17:28, d...@g...com pisze:
> [...]
    > Ja: Nie podam.
    > On: W zwiazku z tym nie mozemy kontynuowac rozmowy. Dziekuje za rozmowe. Do

    :D :D :D
    Ja kiedyś dla spokoju podałem numer telefonu, tego samego pod który
    zadzwonił do mnie taki geniusz.

> [...]
    ekranu, co maja mowic i powtarzaja. Jedni i drudzy sa zwykle na podobnym poziomie

    Ale bez wygłupów!
    Dlaczego telemarketer nie może przedstawić zalet kont bankowych komuś,
    kto nie poda swoich szczegółowych danych? Przecież rodzaje kont nie są
    tajemnicą.
    Chyba, że może naprawdę Alior ma jakieś ukryte konta, tylko dla
    wtajemniczonych?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2018-11-06 21:04:04
    Od: d...@g...com

> [...]
    > tajemnicą.
    > Chyba, że może naprawdę Alior ma jakieś ukryte konta, tylko dla

    Zwykle telemarketer dziala wedlug zasad, ktore ustalili mu jego przelozeni (i to
    raczej nie bezposredni, tylko 2-3 poziomy wyzej). On tylko wykonuje (czesto
    bezmyslnie) jakies procedury, czyli klika na komputerze i czyta bezmyslnie. Raczej
    nikt od niego nie wymaga racjonalnego myslenia. Wymaga sie od niego przede wszystkim
    grzecznego obsluzenia klienta (czyli np. na koniec rozmowy musi powiedziec "milego
    dnia zycze", itp.). Jesli ktos przygotowal procedure, ktora nie pozwala podania
    informacji o kontach, bez podania szczegolowych danych osobowych, to nie jest wina
    telemarketera.

  • 9. Data: 2018-11-06 21:36:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 19:10:02 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> [...]
    > tajemnicą.
    > Chyba, że może naprawdę Alior ma jakieś ukryte konta, tylko dla
    Hmm, ale czyoni zadzwonili do Ciebie jako do "Akarma" i chcieli przedstawić ofertę
    "Akarmowi", którego skądś znają, i chcieli się przekonać, że to naprawdę Ty, czy też
    był to telefon pod losowo wybrany numer - i przy okazji phishing danych?
    Innymi słowy - nie mogłeś powiedzieć 1 stycznia 1955 albo 31 listopada (tak miał
    Himilsbach w akcie chrztu ;) ?

  • 10. Data: 2018-11-06 22:07:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    był to telefon pod losowo wybrany numer - i przy okazji phishing danych?

    Dzwonili do mnie.
    Kiedyś (do czasu Sync) miałem tam konto.

    > Innymi słowy - nie mogłeś powiedzieć 1 stycznia 1955 albo 31 listopada (tak miał
    Himilsbach w akcie chrztu ;) ?

    Nie mogłem, telemarketerka chciała sprawdzić, czy to naprawdę ja.
    A 31 listopada, to nic nadzwyczajnego dla obecnego Sejmu:
    https://twitter.com/MJanyska/status/1058266473838206
    976/photo/1

    --
    Akarm