  • 1. Data: 2017-10-04 21:48:27
    Temat: Nie umiem się podpisać...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Znaczy - dwa razy tak samo. W ogóle pismo ręczne mi nie wychodzi - od
    dawna, a teraz to już w ogóle. Pewnie to jakaś ciężka choroba z
    zaleceniem pobytu w zakładzie zamkniętym.

    Anyway, już chyba czwarty raz składam w banku wzór podpisu, bo to się
    daje zawsze zrobić na nowo... :)

    Co oni w ten sposób chcą uzyskać?

    Ja wiem, procedura.

    MJ

  • 2. Data: 2017-10-04 23:03:56
    Temat: Re: Nie umiem się podpisać...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/4/2017 9:48 PM, Michal Jankowski wrote:
    > Co oni w ten sposób chcą uzyskać?

    Dupochron.

  • 3. Data: 2017-10-05 01:42:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Oct 2017 21:48:27 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    > Znaczy - dwa razy tak samo. W ogóle pismo ręczne mi nie wychodzi - od
    > dawna, a teraz to już w ogóle. Pewnie to jakaś ciężka choroba z
    > zaleceniem pobytu w zakładzie zamkniętym.

    Nie badz len - kup zeszyt i trenuj az sie nauczysz :-)

    > Anyway, już chyba czwarty raz składam w banku wzór podpisu, bo to się
    > daje zawsze zrobić na nowo... :)
    >
    > Co oni w ten sposób chcą uzyskać?
    > Ja wiem, procedura.

    Ale co Ty chcesz uzyskac ? :-)

    A tak swoja droga ... ktos powiedzmy rak nie ma, nie moze sie podpisac
    ... jest procedura na inwalidow ?

    J.

  • 4. Data: 2017-10-05 09:53:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Lub złośliwość - jak pojedziesz po jakieś banksterce, to nagle dla niej Twój podpis
    się nie zgadza.
    Lub zalecenei odgórne z centrali - jak się nie wypłaci staruszkowi / staruszcze, to
    może szczęśliwie dla banku umrze i po pieniązki lub chocby po odsetki nikt się nie
    zgłosi (to w sumie już chyba kilknaście miliardów, czy ile tam?).

    -----

  • 5. Data: 2017-10-05 14:14:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." rksdfz40uhl7.1lvtvpj45z6rr$....@4...net

    > Nie badz len - kup zeszyt i trenuj az sie nauczysz :-)

    Co za rozrzutność! Niemal wszystko sprzedawane jest
    w papierowych opakowaniach, niemal zawsze sprzedawcy
    dorzucają paragony itp. papierki...

  • 6. Data: 2017-10-05 14:39:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." rksdfz40uhl7.1lvtvpj45z6rr$....@4...net
    >Co za rozrzutność! Niemal wszystko sprzedawane jest
    >w papierowych opakowaniach, niemal zawsze sprzedawcy
    >dorzucają paragony itp. papierki...

    Trzeba sobie postawic zadanie - taki 80-kartkowy brulion to jest to
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-10-05 19:13:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-10-05 o 01:42, J.F. pisze:

    > Nie badz len - kup zeszyt i trenuj az sie nauczysz :-)

    Bez szans. Kilka pierwszych jest podobnych, potem to już tylko porwane
    gryzmoły.

    > Ale co Ty chcesz uzyskac ? :-)

    Gotówkę.

    > A tak swoja droga ... ktos powiedzmy rak nie ma, nie moze sie podpisac
    > ... jest procedura na inwalidow ?

    Na pewno coś jest.

    MJ

  • 8. Data: 2017-10-05 22:58:56
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 10/4/2017 2:48 PM, Michal Jankowski wrote:
> [...]
    > zaleceniem pobytu w zakładzie zamkniętym.
    >
    > Anyway, już chyba czwarty raz składam w banku wzór podpisu, bo to się

    Bylo sie uczyc w szkole jak kazali cwiczyc pisanie.
    Zawsze mozesz nabroc braki. Kup sobie zeszyt i cwicz az do skutku.

  • 9. Data: 2017-10-06 15:21:14
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 4 Oct 2017 21:48:27 +0200, Michal Jankowski wrote:

    > Znaczy - dwa razy tak samo. W ogóle pismo ręczne mi nie wychodzi - od
    > dawna, a teraz to już w ogóle. Pewnie to jakaś ciężka choroba z
    > zaleceniem pobytu w zakładzie zamkniętym.

    http://allegro.pl/nakladka-na-olowek-dlugopis-pioro-
    nauka-pisania-1-i6855073783.html

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2017-10-06 15:23:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 października 2017 09:53:08 UTC+2 użytkownik ń napisał:

    > Lub zalecenei odgórne z centrali - jak się nie wypłaci staruszkowi / staruszcze, to
    może szczęśliwie dla banku umrze i po pieniązki lub chocby po odsetki nikt się nie
    zgłosi

    Nie jesteś na bieżąco. Teraz tak sie nie da.