  • 1. Data: 2019-02-03 22:50:57
    Temat: Nest Bank
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Nie wiem dlaczego ten Nest Bank zmienił się dla nas jak zrobili taki
    brzydki, wręcz wstrętny, niedopracowany interfejs. Szczególnie te kolory
    :-( Tamten stary to mi się nawet podobał i był przyjazny dla oka.

  • 2. Data: 2019-02-04 12:32:55
    Temat: Re: Nest Bank
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu niedziela, 3 lutego 2019 23:51:35 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
    > Nie wiem dlaczego ten Nest Bank zmienił się dla nas jak zrobili taki
    > brzydki, wręcz wstrętny, niedopracowany interfejs. Szczególnie te kolory
    > :-( Tamten stary to mi się nawet podobał i był przyjazny dla oka.

    Zgadzam sie.
    Poprzednio bylo kiepskawo, ale teraz jeszcze gorzej.
    Nawet nie bardzo chce odswiezyc saldo po przelewie wewnetrznym.

    --
    pozdr.
    ls