eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest Bank › Re: Nest Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nest Bank
    Date: Fri, 30 Nov 2018 00:35:42 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 47
    Message-ID: <ptpt65$t6b$2@node1.news.atman.pl>
    References: <pte0i2$8fp$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-6-27.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1543534597 29899 89.64.6.27 (29 Nov 2018 23:36:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Nov 2018 23:36:37 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639080
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek Maciejewski napisał(a) w wiadomości: ...
    >Dnia Sun, 25 Nov 2018 12:20:33 +0100, Crimi napisał(a):
    >
    >> Co to jest za bank,
    >> chciałbym więcej się dowiedzieć ...
    >
    >Mam tam konto. Jest praktycznie "darmowe". Interfejs ujdzie, awarii czy
    >niedoróbek nie stwierdziłem.


    To dawny FM-Bank, KNF kazał głównemu udziałowcowi go sprzedać,
    poszło o duperele.

    Zawsze mnie czymś zaskakiwał. Jeszzce w FM:
    Zapisanie strony z danymi potwierdzenia przyjęcia wnosku
    o lokatę (bez konta)... generowało następny taki sam wniosek
    z identycznymi danymi ale na kolejną lokatę.
    Środki na założenie lokaty przyjmowali na ten sam dla wszyskich
    rach. techniczny, lokaty rozróżniali po tytule przelewu.
    Aby zmienić nr telefonu chcieli notarialnego potwiedzenia, że ma
    się nowy numer (ciekawe jak, prosić notariusza by na niego
    zadzwonił?) - przypominam: rejestracji numerów komórek wtedy nie
    było. Potem im przeszło i dało się w oddziale.

    Już w Nest:
    Mają chyba (nie używałem) 2 systemy dostępne przez net: do systemu
    transakcyjnego i drugi tylko do wyciągów.
    Założenie lokaty w oddziale ze środków z ROR: pani coś wklepała
    i prosi o kod potwierdzający z SMS-a. Skąd ja jej wezmę telefon?
    Okazuje się, że lepiej go mieć i to z numerem podanym w Nest Banku.
    Rok temu: nr telefonu można zmienić w oddziale ale to tylko wniosek
    - potrwa ok. 3 dni. Przez infolinię miało być od razu - nic z tego,
    zmieniali 5 dni.
    Nieprawidłowo naliczali odsetki z lokat: wychodziło mi, że podstawę
    podatku zaokrągli się do groszy, podatek do złotówek. Czyli niezgodnie
    z ordynacją. Akurat było na moją korzyść.
    Chaciałem zapytać pracownika o interfejs lecz pani dość niegrzecznie
    odrzekła, że ją to nie obhodzi bo przecież nie ma tu konta. Może i
    rozsądne...

    Niedawno: zmiana adresu e-mail na miejscu w oddziale ale uruchomienie
    dostępu przez internet - odesłali do infolinii "Tylko proszę nie
    wciskać jedynki".

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1