    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nest Bank
    Date: Wed, 28 Nov 2018 01:44:06 +0100

    Przypominam, że nie wolno czytać tego, co umieszczam w kwadratowych
    nawiasach!!! Pomijając kwestie moralne (zaglądanie do cudzych myśli
    jest jak bezprawne podglądanie przez dziurkę do klucza czy takież
    zaglądanie do cudzej korespondencji) celowe pozyskiwanie informacji
    jest zabronione wtedy, gdy te informacje nie są przeznaczone osobie
    pozyskującej!

    Czym innym jest nagrywanie rozmowy, której byłem rozmówcą,
    a czym innym zaglądanie do cudzych myśli!

    "Dawid Rutkowski" 8...@g...co

    > Według mnie raczej słaby...

    : To który jest dobry

    Dobry -- miał kiedyś mBank. ;)
    (bo szybki i prosty!!!)
    Nie narzekam na Mille.
    Ale Getin czy CA -- też mi pasują.

    : i co ma, czego nie ma nest?

    Długo korzystałem z FM/BIZ/SMART/Nest...
    Trochę to toporne i prymitywne.

    : Pomińmy oczywiście takie kwestie jak kolory
    : czy czcionki (choć są fatalne,

    [akurat mnie kolory niezbyt mocno interesują? jasne!!!
    toż twierdziłem, że afera MChrzanowskiego ma zabarwienie
    polityczne... teraz ,,odkryją'', że mnie kolory nie kręcą?...
    muszę mieć się na baczności... koziołek w areszcie, ale piłka
    nadal na boisku... chcą mnie złapać na wewnętrznej sprzeczności...

    co w takiej sytuacji czyni konkurencja? odpowiadając tylko
    na część pytań, kieruje nacisk na te kwestie, które nie są
    ,,delikatne''... niebezpieczne...]

    Czcionki? Co masz do czcionek? [trzeba zbić z pantałyku!]
    Czcionka to coś metalowego -- widzisz gdzieś tu czcionki?
    Może krój pisma lub font masz na swej myśli?

    [nie przejdzie?... zbytnio oklapane?... ale zawsze zyskam
    chwilę czasu... później udam, że przeoczyłem ,,koloryt''...

    konkurencja rzuca w tym miejscu 'merytorycznoscią'...]

    [Mam raczej zastrzeżenia do strony merytorycznej?...
    strona... strona WWW?... niech zostanie kwestia...]

    Mam raczej zastrzeżenia do kwestii merytorycznej.

    : karty też mają tak brzydkie że oczy

    [trzeba jak najczęściej spychać rozmowę na pobocza...]

    Jedni cenią sobie silnik, inni hamulce, jeszcze inni
    zawieszenie, ale są tacy, którzy koncentrują się na
    urodzie samochodu czy motocykla... Mnie intersuje
    użyteczność, w tym także cena.

    [konkurencja pogrąża klienta, ukazując mu małostkowość
    czy płytkie myślenie... nauka języków obcych nie jest
    łatwa, ale języki uniwersalne (hipokryzję chociażby,
    czy cwaniactwo) trzeba znać biegle w dzisiejszym świecie...

    kiedyś odkryje/ą moją grę? -- pójdę w zaparte!!!
    powiem, że nawet zbyt mocno nie zastanawiałem się
    nad tym, co piszę, bo i temat jakiś taki nijaki...
    nieistotny?...

    wyjdzie wówczas na to, że ja płytko myślę?...

    ale przecież człowiek, choć idzie świadomie ,,do sklepu'',
    nie roztkliwia się nad każdym drgnieniem każdego swego
    mięśnia...

    taką argumentację zostawię sobie na później...

    powiem, że (jak zwykle) starannie zastanowiłem się
    nad wypowiedzią, ale NA PEWNO nie chciałem nic złego
    powiedzieć, nic nieprzyjemnego, nic nieprzyzwoitego,
    a zarzuty ,,gnębienia przeciwnika'' są efektem
    przewrażliwienia, stresu (domyślnie -- psychoz)
    i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, gdyż
    ja WSZYSTKICH KOCHAM!!!]

    [Nawet nie pamiętam wyglądu tych kart?
    to o czym piszę?!?!]

    Oceniam przede wszystkim (a może tylko) użyteczność interfejsu!!!

    : pękają) - chodzi o funkcjonalność i niezawodność.

    : A coś zrobili ostatnio z apką? Bo to to była tragedia.

    Od dawna nie używam.

    ======

    Szkoda dwóch postów, więc odpowiem na dwa w jednym.

    ======

    "Akarm" 5bfd6c48$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Pamiętasz AliorSync?
    > I teraz porównaj sobie z T-Mobile.
    > Więc nie mów, że kolory nie są ważne.

    Dla mnie i SyneCek, i T-M to porażka.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,