    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Mistrzowie biznesów....
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 3 Oct 2017 00:09:17 +0200

    Dnia Mon, 02 Oct 2017 22:39:53 +0200, Marek napisał(a):

    > A jakże i o te aktywa był wypytywany. Bo chyba nikt nie kupowalby
    > tylko samych pasywow, prawda?

    Nie wiem jak tam w prawie UK, ale u nas to spolka z samymi pasywami
    nie prawa istniec - chyba, ze w stanie likwidacji.

    > Problem w tym, że przez godzinę nie był w stanie je wskazać i
    > udowodnić, czy w ogóle są jakiekolwiek aktywa tych spółek.
    > Z tego co pamiętam z przecieków z jego sledztwa, to te spółki
    > istnieją jedynie w rejestrze, wszystkie zarejstrowane na niego i nie
    > wypracowaly ani nie posiadaly żadnych aktywow a ich właściciel to
    > zwykły mitoman.

    Jakos metnie sie tlumaczyl :-)

    Ale tartak chyba istnial. Po zainwestowaniu 2.5mln ("pozyczki") cos
    tam powinien byc warty. Na te niemieckie spolki moze i mial "wycene
    banku". Chyba, ze to paru sprytnych Niemcow postanowilo przerobic
    glupich Polakow.

    > Cwanszy od P. bo zrobił to samo,trochę na mniejszą skalę ale przez
    > spółki nie będące w polskiej jurysdykcji, więc trudniej ścigać.

    No i trudno powiedziec - od poczatku piramida, czy poplynal na
    kryzysie 2008, jak wiele innych spolek.

    Jakos tak nie potrafil sie pochwalic innymi aktywami, wiec ciekawe -
    nigdy nie mial, czy juz wszystko spieniezyl.

    > Zresztą to było słychać między wierszami,.. Komisja o tym wie, widac
    > było, że niektórym członkom komisji pare razy az to się wyrwalo.
    > Czemu się powstrzymal od takiego komentarza to nie wiem.

    No ale nieudane inwestowanie nie jest karalne ..

    J.