eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogowanie Inteligo › Re: Logowanie Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!peer02
    .ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Logowanie Inteligo
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5ec82348$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <ra9dpg$1gf5$1@gioia.aioe.org>
    <5ec83d9e$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec83ee6$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 24 May 2020 13:45:10 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.8.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ec83ee6$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <5eca5e46$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1590320710 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17365 80.53.118.49:60158
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1818
    X-Received-Body-CRC: 3871495252
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:651371
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-05-22 o 23:06, cef pisze:
    > W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:
    >
    >> Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
    >>
    >> Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
    >> a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
    >> Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
    >> Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
    >> opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem
    >
    > Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
    > komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
    > logowanie bezpośrednio ze strony banku  juz
    > przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.

    Widać prace konserwacyjne może pomogły -
    ja nic nie zrobiłem i zaczęło działać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1