    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kontrasty...
    Date: Fri, 15 Feb 2019 02:19:56 +0100

    "J.F." 1090bsel1cxkx$....@4...net

    > Cos chyba zle przeczytales - uprzejmie prosi i wcale nie naciska.

    Możliwe... Serce zatłukło mi z częstotliwością 3kHz,
    ciśnienie krwi skoczyło do 42 barów... Mogłem coś
    źle zrozumieć...

    Teraz mam inny problem...
    Co to:

    C:\Users\Eneuel\AppData\Local\Packages\Microsoft.Win
    dows.Cortana_cw5n1h2txyewy

    jest?! Co tam jest pisane? I w jakim celu?!
    I czy to można wywalić na RAMdysk?!

    > Ne plac - Citek sie ucieszy.
    > Bo w interesie Citka jest, zeby bylo z odsetkami :-)

    Więc ucieszę go czymś sprzecznym z jego interesem?

    > Alez tylko 71 ... w tym miesiacu :-)

    Tak uważasz? Ale to i tak sporo...

    -=-

    Najwyraźniej Volvo zachorowało na depresję...
    Dziesięcioletni akumulator długo nie trzyma
    bez alternatora a silnik nie ciągnie paliwa
    bez energii elektrycznej...

    IMO alternator powinien wytrzymać 10 razy
    więcej kilometrów niż wytrzymał...

    Ale może mylę się... Napięcie na klemach na
    wolnych obrotach [wiem -- trzeba zdecydować
    się... 'na obrotach' czy 'na klemach'] miałem 12.4 V...

    Kon_trolka akumulatora włącza się po paru
    minutach od chwili włączenia silnika...

    Ja zaś byłem aż tak bezczelny, że widząc
    świecącą czerwono kon_trolkę nie tylko nie
    wróciłem natychmiast do garażu, ale nawet
    wyłączyłem silnik, co przypłaciłem
    powracaniem na lince...

    Aż podziwiam ;) swą ,,roztropność''...
    Nawet nie mam żadnego ubezpieczenia typu Assistance...
    (mam jedynie na opony -- bo mi padła jedna tak, że
    zeszło powietrze)

    OC kosztowało ~tyle, ile wydałem ww. kredytówką...
    (ale nie mogłem zapłacić plastykiem)
    Inni ubezpieczyciele żądali... Proponowali ;)
    od tałzena po kilkukrotność 7 stów...
    [po co oni w ogóle dzwonią?!?!?]

    Tak oto przywitałem 11 rok jeżdżenia Nowym Volvem S40. :)
    I dlatego nie mogłem kupić w Biedronce mleka... Chlip, chlip...

    Przed padnięciem miałem przeczucie -- chciałem przejść się piechotą...
    Do popsutego Urzędomatu ZUSu... Raptem kwadrans spacerkiem...

    Przede mną 8 kilometrów jazdy bez ładowania...
    Panna Mercedes po uruchomieniu silnika nie
    potrzebowała elektryczności do jechania...

    Co za obłęd?! -- dlaczego alternatory nie są indukcyjne/bezszczotkowe?!?!?!?!?!?!

    [wolałbym nie tylko naprawić alternator i wymienić
    akumulator, ale wymienić cały samochód na elektryczny...
    oleje silnikowe, płyny chłodnicze, filtry powietrza
    i paliwa... -- obłęd...]

    --