  • 1. Data: 2015-03-01 20:36:53
    Temat: Re: Konto wspolne vs. Indywidualne
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-02-28 o 15:51, marek pisze:
    > Co lepsze dla malzenstwa:
    > Konto wspolne czy moze dwa oddzielne konta ?
    > (chodzi o zwykly rachunek obrotowy z karta debetowa)
    > prosze o argumenty za i przeciw.

    W millenium mamy niby wspólne ale jak się chce zrobić przelew to trzeba
    się konkretnie zalogować na użytkownika. Oddzielny login.
    A jakie cyrki jak się chce coś zrobić w imieniu żony np. zmienić hasło.
    Paranoja jakaś jakbym chciał okraść żonę z moich pieniędzy. ;-)
    Generalnie chcieliśmy jedno konto żeby było łatwiej, prościej ...
    W wyszło jak to zawsze z bankami :-)

  • 2. Data: 2015-03-01 22:18:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-01 o 20:36, z pisze:
> [...]

    > Paranoja jakaś jakbym chciał okraść żonę z moich pieniędzy. ;-)
    > Generalnie chcieliśmy jedno konto żeby było łatwiej, prościej ...

    w Multibanku jest tak samo, jedno konto, ale każdy ma swój login

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-03-01 22:36:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-03-01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > w Multibanku jest tak samo, jedno konto, ale każdy ma swój login

    IMHO wszędzie tak będzie. To że konto jest wspólne nic w tym zakresie
    nie zmienia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2015-03-02 13:02:45
    Od: b...@o...pl

    Moim zdaniem konto indywidualne z pełnomocnikiem (pełnomocnictwo pełne) jest
    wygodniejsze w obsłudze niż konto wspólne.
    Była kiedyś dyskusja o tym na forum mBanku (podobnie jak o wyższości świąt Bożego
    Narodzenia na świętami Wielkiej Nocy) i przekonałem się do pełnomocnictwa.
    Jak do tej pory ta forma sprawdza się; nie jesteśmy uzależnieni od siebie i niczego
    nie musimy załatwiać wspólnie.

  • 5. Data: 2015-03-02 20:43:55
    Od: z <...@...pl>

    > IMHO wszędzie tak będzie. To że konto jest wspólne nic w tym zakresie
    > nie zmienia.

    Dlaczego. Konto jest na dwie osoby. Co stoi na przeszkodzie żeby był
    jeden loginy a przy dokonywaniu przelewu można było sobie wybrać kto
    wysyła. Muszę się przelogować żeby zrobić kolejny przelew. I tak
    przelewy robię ja bo na umiem :-)

  • 6. Data: 2015-03-02 21:02:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

> [...]
    > jeden loginy a przy dokonywaniu przelewu można było sobie wybrać kto
    > wysyła. Muszę się przelogować żeby zrobić kolejny przelew. I tak

    Dlaczego trzeba się przelogowywać?
    W mbanku jest tak, że zalogowana osoba A robiąc przeleew z konta
    wspólnego AiB wybiera nadawcę z listy rozwijanej.
    KJ

  • 7. Data: 2015-03-02 21:03:02
    Od: " 666" <...@...6>

    Przecież pełnomocnik także będzie miał swój osobny login.
    Swoją drogą ciekawe, w którym banku da się ustanowić swoim pełnomocnikiem drugiego
    współposiadacza rachunku ;-))

    -----
    > Moim zdaniem konto indywidualne z pełnomocnikiem jest wygodniejsze w obsłudze niż
    konto wspólne.

  • 8. Data: 2015-03-02 21:20:54

    W dniu 2015-03-02 o 21:02, Kamil Jońca pisze:
    > Dlaczego trzeba się przelogowywać?
    > W mbanku jest tak, że zalogowana osoba A robiąc przeleew z konta
    > wspólnego AiB wybiera nadawcę z listy rozwijanej.
    > KJ

    W millenium tak nie ma. Właśnie dlatego przebrnąłem przez założenie
    nowego loginu dla żony. Inaczej się nie da. Tak mi w każdym razie
    doradził konsultant :-)
    Przelew robi osoba aktualnie zalogowana.