    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Subject: Re: Konto firmowe - mBank
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: 05 Feb 2018 06:56:02 GMT

    W dniu Fri, 02 Feb 2018 15:28:18 +0100, użytkownik travis napisał:

    > Ktoś posiada konto firmowe dla DG w mBanku i może coś o tym powiedzieć?
    > Mam konto u Pana z kapeluszem ale denerwuje mnie bo nie można przy
    > szybkich płatnościach wybrać z którego konta się płaci.
    > Podobno w mBanku to działa, ktoś może potwierdzić, jeżeli posiada
    > prywatne i firmowe?

    Ja posiadam prywatne i firmowe. Mogę potwierdzić, że przy szybkich
    płatnościach można wybrać konto do płacenia. Nie napiszę ci natomiast nic
    pewnego na temat regulaminów, opłat i prowizji. Z tego co wiem, to mogą
    one wyglądać różnie w zależności od tego kiedy konto było zakładane. W
    moim wypadku mam bezpłatne przelewy do US i ZUS. Natomiast inne przelewy
    (w tym na własny rachunek prywatny) kosztują chyba 1 zł. Nie mam firmowej
    karty. W moim wypadku świetnie sprawdza się tandem firmowe Inteligo do
    przyjmowania przelewów i firmowy mBank do płacenia ZUS i US oraz do
    mKsięgowości, czyli bezpłatnej w najprostszej wersji samoobsługowej
    księgowości internetowej.

    Gdybyś zakładał firmowy w mBanku, to poszukaj informacji o jakichś
    promocjach na założenie rachunku.