eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonta premium › Re: Konta premium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.
    netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-
    mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <2...@g...com>
    <5...@g...com>
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Subject: Re: Konta premium
    Date: Tue, 27 Nov 2018 14:12:57 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <5bfd430f$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.182.231
    X-Trace: 1543324431 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 488 83.26.182.231:52421
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2213
    X-Received-Body-CRC: 3920205559
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639029
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5cc66d37-839a-47eb-9509-d59ced105a30@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 27 listopada 2018 09:16:05 UTC+1 użytkownik Bolko
    napisał:
    >> Nie w każdym oddziale mnie obsłużą.

    >Właśnie też jestem tego ciekawy - czy aurum (tak się bodajże nazywa
    >"premium" skarbonki) jest jedyne w swoim rodzaju i robi taką
    >dziwaczną segregację (kolega z d. forum mBąka miał właśnie taką
    >akcję: "ale pan jest klientem premium, a my takich nie obsługujemy" -
    >czyli można się nadziać identycznie jak na "kino tylko dla czarnych"
    >w czasach segregacji rasowej) czy taki sam sajgon jest też w innych
    >bankach.
    >W lion's też nie można było przyjść z ulicy, tylko najpierw się przez
    >infolinię na godzinę umówić. I do dzisiaj nie jestem pewien, czy mam
    >przywileje "normalnego" klienta idei - czyli np. obsługę kasową w
    >"zwykłych" oddziałach idei - czy nie?

    ale to bylo tez w druga strone - mbank dlugo nie chcial obslugiwac
    swoich klientow w marmurkach BRE,
    inteligo w placowkach PKO tez nie obslugiwane - widac sa klienci lepsi
    i gorsi :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1