  • 1. Data: 2018-11-13 12:03:02
    Temat: Re: Klony
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 13, 2018 at 7:06:44 PM UTC+9, J.F. wrote:
    > W klonach zle sie dzieje, jesli Czarnecki sie zabezpiecza przed KNF ?
    >
    > Czy po prostu uczciwy jest i znosi lapownictwa ... w pol roku po
    > zajsciu ? :-)

    Inne taśmy nadal wypływają kilka lat "PO", i to w rządowej telewizji. A tu nagle
    ogólne zdziwienie, że po kilku miesiącach?

  • 2. Data: 2018-11-13 12:13:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup

    >Inne taśmy nadal wypływają kilka lat "PO", i to w rządowej telewizji.

    Jesli dobrze kojarze, to piszesz o tasmach, ktore wyplywaja po raz
    drugi :-)

    >A tu nagle ogólne zdziwienie, że po kilku miesiącach?

    Absolutnie nie ... tylko ciekawe jest czemu wyplynely :-)

    Klonom zle sie dzieje i potrzebuja nadzwyczajnej ochrony, czy komisja
    zaczela sie do nich nieuczciwie dobierac :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-11-13 15:50:53
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 13, 2018 at 8:14:46 PM UTC+9, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Klonom zle sie dzieje i potrzebuja nadzwyczajnej ochrony, czy komisja
    > zaczela sie do nich nieuczciwie dobierac :-)

    Pewnie prawda jest pośrodku.

    Czarnecki nagrał propozycję korupcji na 40 mln zł, ale raz, że nikt nie lubi wydawać
    40 mln zł, a dwa, że jakby poszedł z tym do prokuratury, to nie jest pewne, czy jego
    bankom by to pomogło czy nie. Więc taśma do szuflady.

    A tu się okazało, że wybuchła sprawa Getback (Polacy oszukani na niemal 4 mld zł!), a
    banki Czarneckiego sprzedały sporo z tych trefnych obligacji - być może będzie trzeba
    wydawać miliony na odszkodowania za nieuczciwe praktyki pracowników klonów.
    "Imperium Czarneckiego", o ile do tej pory jakoś utrzymywało się nad wodą, to teraz
    może i tonie; być może jego banki nie będą spełniały jakichś minimalnych kryteriów.

    Tak więc KNF będzie teraz w dużej kropce - jej szef, mianowany na stanowisko przez
    Beatę Szydło, właśnie podał się do dymisji, kilka godzin po tym, jak mówił, że nie
    zamierza się podać do dymisji.
    Jak KNF będzie chciała zatopić Getin/Idea, to nie da rady by nie wyszło, że to
    decyzja czysto polityczna upolitycznionego i opanowanego przez PiS KNF. Nawet jeśli
    Getin/Idea faktycznie nie spełniają wymogów kapitałowych.

  • 4. Data: 2018-11-13 15:56:19
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-13 o 12:03, j...@j...org pisze:

    > Inne taśmy nadal wypływają kilka lat "PO", i to w rządowej telewizji. A tu nagle
    ogólne zdziwienie, że po kilku miesiącach?

    IMHO uderzenie wyprzedzające.
    Dowiemy się.
    ... albo i nie ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-11-13 16:21:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >nie lubi wydawać 40 mln zł, a dwa, że jakby poszedł z tym do
    >prokuratury, to nie jest pewne, czy jego bankom by to pomogło czy

    Ta czesc jest zrozumiala, zzera mnie ciekawosc co sie stalo teraz :-)

> [...]
    >trefnych obligacji - być może będzie trzeba wydawać miliony na
    >odszkodowania za nieuczciwe praktyki pracowników klonów.

    Szczegolnie, jak KNF zarekomenduje ze trzeba.
    Ale ta aferka wybuchla jakos tak w czasie tego nagrania ... ciekawe
    kto wiedzial wczesniej...

    A tak swoja droga to ciekaw jestem ile zlych kredytow banki
    Czarnieckiego sprzedaly Getbackowi po zawyzonej cenie juz za pieniadze
    z obligacji ... bo ten przekret moze miec drugie dno.

> [...]

    >wyszło, że to decyzja czysto polityczna upolitycznionego i
    >opanowanego przez PiS KNF. Nawet jeśli Getin/Idea faktycznie nie

    Otoz to, ale ... czyzby nie spelnialy, ze tasme ujawniono ?

    Bo koniec koncow prawnika nie zatrudniono i przewodniczacy komisji
    jakos to przelknal ... przez pol roku :-)

    J.